أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۵۹۹۷
زمان انتشار: ۱۸:۳۸     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
پس از کارشکنی ها و مخالفت های مکرر امیر قطر علیه دولت سوریه در اتحادیه عرب و عدم دستیابی به نتیجه مطلوب، چندی است که قطر فعالیت های خود را وارد فاز سخت افزاری نموده است. رژیم قطر که از شروع اعتراضات در داخل سوریه همواره تلاش نموده است در اجرای طرح های دول غربی ایفای نقش نماید درحالی اقدام به برگزاری جشنواره با حضور هنرمندان خودفروخته و مزدبگیر با آزادی در سوریه می نماید که حاکم فعلی قطر "شیخ حمد بن عیسی آل ثانی" با یک کودتای نرم علیه پدر خود به حکوت رسیده است
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری 598 ، پس از کارشکنی ها و مخالفت های مکرر امیر قطر علیه دولت سوریه در اتحادیه عرب و عدم دستیابی به نتیجه مطلوب، چندی است که قطر فعالیت های خود را وارد فاز سخت افزاری نموده است.

حکام قطر که با مشاوره دیپلمات برجسته اسبق آمریکایی در ایجاد هجمه علیه سوریه ید طولایی در حمایت از آشوبگران سوری و همچنین حمایت از افراد مسلح در سوریه را داشته و دارند این بار در اقدام به برگزاری نمایشگاهی متشکل از آثار هنری علیه دولت سوریه و بشار اسد نموده اند.

بنا بر گزارش خبرگزاری قطر ، این جشنواره که با عنوان "میهن در آزادی می شکوفد" می باشد مقرر گردیده که امروز در محل سازمان عمومی و فرهنگی قطر افتتاح گردد و به مدت 8 روز در همین مکان برپا باشد و در آن آثار هنرمندان و روشنفکران حامی انقلاب سوریه! (معارضین) به نمایش گذاشته شود.



سازمان فرهنگی قطر جهت اطلاع رسانی بهتر اقدام به راه اندازی یک وب سایت به آدرس اینترنتی www.syria2012.net نموده اند که به انتشار تصاویری ویژه از نمایشگاه ،حوادث و اخبار جشنواره هنر سوریه و همچنین فیلم و کلیپ های ضبط شده و عکس ها و اظهارات از هنرمندان شرکت کننده به پردازد .




رژیم قطر که از شروع اعتراضات در داخل سوریه همواره تلاش نموده است در اجرای طرح های دول غربی ایفای نقش نماید درحالی اقدام به برگزاری جشنواره با حضور هنرمندان خودفروخته و مزدبگیر با آزادی در سوریه می نماید که حاکم فعلی قطر "شیخ حمد بن عیسی آل ثانی" با یک کودتای نرم  علیه پدر خود به حکوت رسیده است و همچنین چندی پیش با کمک نیروهای آمریکایی و نیروهای گارد سلطنتی از یک کودتای نظامی جان سالم بدر برد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها