أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۷۱۷۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۰۷ خرداد ۱۳۹۱

به گزارش فارس به نقل از رسانه‌های بحرینی، مردم بحرین در مراسم تشییع نمادین پیکر شهید محمد رضی شرکت کرده بودند که نیروهای بحرین آنها را سرکوب کردند.

این مراسم را ائتلاف 14 فوریه بحرین برگزار کرد. نیروهای امنیتی بحرین در ماه مارس گذشته محمد رضی را به شهادت رسانده بودند.

درهمین حال، رژیم آل خلیفه خشم خود را از افشاگری رسانه‌های مستقل و پخش اخبار و تصاویر جنایات این رژیم پنهان نکرد.

مسئولان اطلاع رسانی رژیم بحرین اعلام کردند که پخش شبکه‌های دولتی روی ماهواره عرب ست را از اول ماه آینده میلادی متوقف خواهند کرد زیرا مسئولان این ماهواره جلوی پخش اخبار و گزارش‌های مربوط به بحرین و انعکاس جنایت‌های صورت گرفته در این کشور را نگرفته‌اند.

مسئولان اطلاع رسانی بحرین گفتند که این تصمیم در اعتراض به عدم اقدام موسسه عرب ست در متوقف کردن آنچه این مسئولان آن را  نقض قوانین از سوی شبکه‌های پوشش دهنده تحولات بحرین خواندند، گرفته شده است.

شایان ذکر است بیش از 20 شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای مشترک روی عرب ست تظاهرات مسالمت آمیز و اقدامات سرکوبگرانه علیه آنها در بحرین را درکانون توجهات و اهتمام خود قرار داده اند.

درهمین حال، معاون سیاسی دبیرکل جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین گفت: مردم بحرین پیروز هستند و جنبش تغییرات فقط بعد از بازگشت کرامت و عزت و سرفرازی به مردم متوقف خواهد شد.

خلیل المرزوق در مراسمی گفت: 176 توصیه از حدود 46 کشور جهان درجریان بحث و بررسی پرونده بحرین در شورای حقوق بشر در ژنو صادر شد که این امر بیانگر آن است که خونهای پاک شهدا پیروز خواهد شد و این سرزمین را سرزمین کرامت و انسانیت خواهد کرد.

وی افزود: آنچه در ژنو چند روز پیش روی داد؛ یکی از جلوه های پیروزی است و خوار و ذلت از آن این دولت ظالم و حامیان آن و عزت و پیروزی و سربلندی از آن ملت است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها