کد خبر: ۵۷۶۷۹
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
العربیه: «اکنون این تهران است که کشورهاى غربى را دست انداخته است. تهران اکنون نه تنها بر لباس خانم اشتون تاثیر مى گذارد، بلکه مکان مذاکرات را نیز تعیین مى کند.»
جام نیوز، سایت شبکه العربیه (Alarabiya) نوشت: «بعضى از کاربران ایرانى اینترنت، سر به سر خانم کاترین اشتون گذاشته اند. آنان گفته اند که مسئول سیاست خارجى اتحادیه اروپا، در دیدار آتى خود با سعید جلیلى رئیس مذاکره کنندگان ایرانى، چادر خواهد پوشید و تمام و کمال محجبه خواهد شد.»

العربیه افزود: «آنها با ارایه عکسهایى از اشتون در دیدارهاى قبلى خود با جلیلى اشاره مى کنند به اینکه در سه دیدار به تدریج بر میزان "محجوبیت" خانم اشتون افزوده شده است. لذا بعید نیست که در مرحله چهارم دیدارها در مسکو، خانم اشتون پوشش اسلامى در نسخه ایرانى بر تن کند.»

سایت شبکه العربیه با اشاره به نکته سنجی کاربران ایرانی در این مورد نوشت: «فقط چند ساعت از انتشار عکس هاى مسئول سیاست خارجى اتحادیه اروپا و جلیلى رئیس مذاکره کنندگان ایرانى در روز جمعه گذشته بود که هزاران نفر در مورد این عکس ها مطلب نوشتند و چند برابر آنها کاربران، انتشار عکس ها و نکته سنجى مربوطه را پسندیدند یا به اصطلاح "لایک زدند"».

العربیه با اشاره به اظهارات سخنگوى اشتون درباره شطرنجی کردن تصاویر اشتون در مذاکرات استانبول 1 همچنین ادامه داد: «کاربران اینترنت، بویژه مخالفان ایرانى، در ذیل تصاویر، به اظهارنظر درباره اصل مذاکرات اتمى غرب – ایران پرداختند. بعضى از آنها نوشته اند که اکنون این تهران است که کشورهاى غربى را دست انداخته است. تهران اکنون نه تنها بر لباس خانم اشتون تاثیر مى گذارد، بلکه مکان مذاکرات را نیز تعیین مى کند.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها