يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۸۳۸۲
زمان انتشار: ۱۰:۰۸     ۱۳ خرداد ۱۳۹۱
اینکه پرسپولیس نتیجه نگرفته را یک بچه دبستانی هم متوجه می‌شود نیازی نیست که پیشکسوتان در این تریبون به آن اشاره کنند
سايت گل- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه پرسپولیس کهکشانی تنها یک شوخی بود اظهار کرد : پرسپولیس را با ترکییی از بازیکنان بزرگ و جوان مي‌بندم. به گزارش گل به نقل از مرجع خبری پرسپولیس، محمد رویانیان در گفتگو با صدا و سیما افزود: آقای دنیزلی سرمربی تیم در اردوی امارات تاکید جدی به من داشت که علی کریمی را حتما در تیم حفظ کنم.

وی افزود: من با کریمی اتمام حجت کردم و برای او شرط گذاشتم که باید با تمام توان و بدون حاشیه در خدمت پرسپولیس باشد. در تمرینات تیم ملی در ترکیه که حضور پیدا کردم با این بازیکن گفتگوهایی انجام دادم و از یکی از صحبت های او خیلی خوشم آمد. کریمی به من گفت امیدوارم تیمی ببندید که اگر فصل بعد من روی نیمکت پرسپولیس نشستم هیچ اعتراضی نکنم.

وی تاکید کرد : آقای دنیزلی در اردوی تیم در امارات به من تاکید داشت که کریمی را به هر شکل ممکن حفظ کنم. من هم با این بازیکن صحبت کردم و شرایط را برای او توضیح دادم. اعتقاد ما این است که بازیکنان باید بدون حاشیه در خدمت تیم باشند.

رویانیان درباره چگونگی بستن پرسپولیس در فصل آینده گفت: این عبارت پرسپولیس کهکشانی یک شوخی بود ، آقای فتح‌الله زاده یکی دوبار از این اسم برای تیم خودش استفاده کرد و ما هم در جواب همین حرف را در مورد پرسپولیس زدیم. من برای بستن پرسپولیس فصل بعد سه راه دارم. یک اینکه تمام تیم را جوان کنم. دیگری اینکه تمام تیم را از ستاره ها ببندم و آخر اینکه ترکیبی از ستاره ها و بازیکنان جوان را به خدمت بگیرم. من قصد دارم از سومین روش استفاده کنم اما قول مي‌دهم پس از سه سال پرسپولیس را تبدیل به تیمی کاملا جوان کنم.

رویانیان درباره سقف قرارداد گفت و اینکه این سقف تبدیل به کف قرارداد شده است گفت: به هر حال پرسپولیس تیم بزرگی است و باید پاسخگوی مردم باشد و استقلال هم همین شرایط را دارد . من نمی توانم پرسپولیس را ضعیف ببندم و باید با سقف مقابله کنم.

رویانیان در پاسخ به انتقادات فرشاد پیوس و حمید درخشان نسبت به نتایج پرسپولیس و عملکرد مدیریت و کادر فنی این تیم به گزارش مرجع خبری گفت: اینکه پرسپولیس نتیجه نگرفته را یک بچه دبستانی هم متوجه می‌شود نیازی نیست که پیشکسوتان در این تریبون به آن اشاره کنند. اما در خصوص ایرادات باید بگویم که بله ایراد بسیار زیاد است و من به هیچ وجه مدیریت خودم را قبول ندارم و باید بگویم مدیریت من در حد صفر بوده است. اما این دوستان برای بیان ایرادهایشان نباید بلندگو در دست بگیرند بلکه باید بیایند در دفتر من در باشگاه این صحبت ها را مطرح کنند. هیچ کس تا به حال به ما راهکاری ارائه نکرده ، بهتر است به جای این صحبت‌ها به هم کمک کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص انتقادات علی پروین که گفته بود من در جریان نقل و انتقالات باشگاه نیستم گفت: ما هم جواب ایشان را دادیم و گفتیم ایشان بزرگ پرسپولیس است و اگر حرفی دارد برای شنیدن در خدمتیم. ایشان تا به حال حرفی به ما نزده و بین ما و ایشان اختلافی نیست و ایشان رفیق‌جینگ ماست!

رویانیان در پاسخ به این انتقاد که چرا هنگام مسابقات در کنار تیم نیست و به سفر چین رفته، افزود: من تعجب مي‌کنم از آدم ورزشی که چنین حرفی را مي‌زند. مگر من بازیکنم یا قرار است درون دروازه بایستم که کنار تیم باشم یا اینکه من مربی تیم هستم که بیایم بنشینم و ارنج کنم؟ مدیرعامل باید حرمت و جایگاه خود را حفظ کند. سفر چین همراه با هیئت دولت بود و از چندین ماه قبل برنامه ریزی شده بود اما در آنجا هم با آقای وینگادا جلسه گذاشتم و اختلافات‌مان را حل کردم و نتایج خوبی گرفتیم، با یک شرکت سازنده استادیوم مذاکرات خوبی کردیم و با برخی افراد اقتصادی برای گرفتن اعتبار فاینانس حتی برای استقلال هم مذاکراتی داشتیم تا مشکلات مالی این دو تیم برطرف شود. خوشبختانه من برخلاف سایرین از خارج رفتن خوشم نمی آید. آقای فتح‌الله‌زاده مگر هنگام بازی با تیم ما در روسیه نبودند به خاطر کار شخصی؟ من که به خاطر کار شخصی نرفتم ، همراه با هیئت دولت بودم. زمانی که آقای فردوسی پور بامن تماس گرفت ساعت 5 صبح به وقت چین بود و من با وجود اینکه برای نماز بیدار بودم دلیلی ندیدم که جواب بدهم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص مصاحبه هایی که در طول فصل گذشته در خصوص بازیکنان به خصوص معمارزاده انجام داده تاکید کرد: مطمئن باشید از این به بعد حتی در خصوص میخ کفش بازیکنان هم دخالت خواهم کرد اما دلیلی ندارد هنگام بازی روی سکو بنشینیم چراکه مربی باید تیم را ارنج کند. وظیفه کادرفنی و بازیکنان است که تیم حریف را بشناسند و نتیجه بگیرند. درست نبود پس از نتایج ضعیفی که در لیگ به خصوص بعد از بازی با راه‌آهن گرفتیم بازیکنان را اخراج کنم چرا که در بازی های آسیایی بازی داشتیم. من برای بازیکنان شرط گذاشتم که اگر در بازی با الاتحاد نتیجه بگیرید به هرکدام 10 هزار دلار پاداش مي‌دهم و اگر ببازید 20 درصد از قراردادتان را کم میکنم. همین طور هم شد و قراردادشان را کم کردم و فقط 10 بازیکن را در تیم نگه داشتم ، مدیریت بحران یعنی همین.

این مدیر در پاسخ به اینکه سیاست وی برای فصل آینده چه خواهد بود تاکید کرد: من حتما در ترکیب تیم دخالت مي‌کنم چراکه ما مشکل زیاد داشتیم. ما در خط دروازه ، خط دفاع و خط هافبک مشکل داشتیم. ما 54 گل زدیم و در گل زدن خوب بودیم اما در گل خوردن مشکل داشتیم و 58 گل خوردیم ، طبیعی است که باید این ضعف ها را برطرف کنیم و تیم یکپارچه شود. افرادی که در تیم بودند از بدنساز گرفته تا پزشک و ماساژور و تدارکات و مدیر رسانه و سرپرست همه این افراد باید دوباره بررسی شود و یک تیم منجسم و هماهنگ تشکیل شود. در باشگاه هم باید اتفاقاتی بیفتد و برنامه‌ریزی‌های اقتصادی ما برای رسیدن به منابع مالی در حال اجراست و تا پایان امسال باید به حدی برسیم که نیاز پرسپولیس برطرف شود و اقتصاد خودگردان داشته باشیم. کارهای فرهنگی ما بسته شده و به زودی در طول فصل کارهای فرهنگی جدید ما در استادیوم کاملا تجلی پیدا خواهد کرد. در حال حاضر بلیط را هم خودمان مي‌فروشیم.

رویانيان درباره مشکلات مالی پرسپولیس گفت: پیش از این برای هر بازی 28 میلیون به ورزشگاه آزادی پرداخت مي‌کردیم و سازمان لیگ به خطار بلیط تماشاگران و پخش تلویزیونی یک ریال هم به ما نداده. سال قبل دولت به ما 4 میلیارد بودجه داده و ما الان پول نداریم قرارداد بازیکنان فصل قبل را بدهیم. ما 20 درصد قرارداد بازیکنان را کم کرده ایم و وضعمان از استقلال بهتر است اما برای فصل بعد هم برای خرید بازیکن و پرداخت پیش قرارداد مشکل داریم. امسال 12 میلیارد بودجه تصویب شده که هنوز بودجه ابلاغ و پرداخت نشده.

وی درباره احتمال آمدن خلعتبری به پرسپولیس گفت: من با خود خلعتبری و پدر و مادرش و برادرش هم حضوری و هم تلفنی صحبت کردم و ایشان به من قول داده اگر به ایران بیاید فقط برای پرسپولیس بازی کند. 70 درصد با هم توافق کرده‌ایم و مشتاقم که وی بیاید و آن 30 درصد باقی مانده را هم ایشان در حال فکر کردن است که بیاید یا نه. تمام مذاکرات من با خود خلعتبری بوده و صحبتی با مارادونا سرمربی وی انجام نداده‌ام. اگر هم نیامد یک مهاجم خارجی به جای وی در نظر گرفته ام که اگر نشد او را مي‌آوریم. در خط هافبک هم یک بازیکن خوب خارجی برای خرید در نظر داریم که به پرسپولیس مي‌آید.

وی درباره مذاکره با ادینیو گفت: خود من با ایشان مذاکره‌ای نکرده‌ام اما یکی از دوستان ما با ایشان صحبت هایی انجام داده که فعلا نتایجش مشخص نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها