کد خبر: ۵۹۳۷۴
زمان انتشار: ۱۵:۴۱     ۱۹ خرداد ۱۳۹۱
مبعلی:
ایمان مبعلی می‌گوید که از طرف پرسپولیس و استقلال با او صحبت‌هایی انجام شده اما جنبه رسمی نداشته است.

فارس، ایمان مبعلی که در پایان نیم فصل لیگ برتر امارات از الشارجه امارات جدا شد، درحال مذاکره با برخی از تیم‌های لیگ برتر است.

خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، صحبت‌هایی با این بازیکن انحام داده که در زیر می‌خوانید:

فارس:‌ چرا خبری از ایمان مبعلی نیست؟

دلیلش را نمی‌دانم، شاید به این خاطر که زیاد در ایران حضور نداشتم.

فارس: چه طور شد که در نیم فصل دوم به فوتبال ایران برنگشتی؟

اتفاقا بلافاصله با یکی از تیم‌های ایران مذاکره کردم اما قانون اجازه نداد در ایران بازی کنم. همیشه در مورد انتقال بازیکنان به تیم‌های دیگر حرف و حدیث زیاد است اما برای من چیزی مهم است که در دفتر مدیریت یک باشگاه انجام شود. این هفته تصمیمم را می‌گیرم چون دوست دارم با تیم جدیدم زود تمرین کنم. 3 ماه تمرین کردن به صورت اختصاصی خیلی سخت بود. پژمان نوری نیز شرایط من را داشت اما او در تیم ملی تمرین می‌کرد ولی برایم سؤالی بوجود آمده است.

فارس: چه سؤالی؟

در نیم فصل دوم سال قبل که در استقلال بودم، آنقدر خوب کار کردم که چند تیم اماراتی من را می‌خواستند. حتی در شارجه که بودم، یکی دو تیم برای فصل آینده با من صحبت کردند اما در همان زمان دچار مصدومیت شدم که حتی بیشتر از 40 روز هم نکشید. سؤال اینجاست که انگار چندین سال از فوتبال ایران دور بودم و کسی سراغم را نگرفت.

فارس: یعنی از پرسپولیس پیشنهاد نداشتی؟

من هنوز 30 سالم است و کوه انگیزه هستم. پرسپولیس با من صحبت کرده ولی همانطور که گفتم تا در دفتر مدیرعامل حرف نزنم برایم جنبه رسمی ندارد. از استقلال هم به همین شکل پیشنهاد داشتم اما رسمی نبود.

فارس: با این نقل و انتقالات و نفراتی که پرسپولیس، استقلال و سپاهان به خدمت گرفته‌اند چه تیمی مدعی خواهد بود؟

سپاهان این پتانسیل را دارد که دوباره مدعی باشد اما استقلال و پرسپولیس با این یارگیری هم مدعی هستند، پرسپولیس با نفراتی که به خدمت گرفت توقعات را خیلی بالا برده و اگر این تیم در یکی دو بازی نتیجه نگیرد شرایط روحی آنها خیلی سخت خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها