يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۹۴۰۱
زمان انتشار: ۱۷:۳۰     ۱۹ خرداد ۱۳۹۱
در تصاویری که از دیدار هاشمی رفسنجانی با برخی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد پردیس منتشر شده، تصویر یکی از افرادی که به جرم تبلیغ علیه نظام محکوم شده نیز به چشم می‌خورد.
فارس ،اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ایام ولادت امام علی (ع) و رحلت امام (ره) با تعدادی از ‌دانشجویان و اساتید گروه حقوق و علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس دیدار کرد.

در تصاویری که از این دیدار منتشر شده است، فائزه هاشمی دختر دوم آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی نیز ‌در کنار پدر دیده می‌شود.

گذشته از نحوه هماهنگی انجام این دیدار با مسئولان دانشگاه آزاد که نکات قابل تاملی را در خود دارد، حضور فائزه هاشمی رفسنجانی در صدر این مجلس و در کنار پدر در حالی که رای قطعی محکومیت وی به حبس صادر شده، بسیار قابل تامل است.

  mohammad kazempour-2.jpg

mohammad kazempour-11.jpg

فائزه هاشمی رفسنجانی که استاد حقوق بین‌الملل دانشگاه آزاد ‌واحد پردیس است، پیش‌تر ‌از سوی شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی به جرم فعالیت تبلیغی علیه نظام به شش ماه حبس و 5 سال محرومیت از فعالیت‌های سیاسی، فرهنگی و مطبوعاتی محکوم شد.

علت محکومیت دختر هاشمی رفسنجانی مصاحبه وی با یک سایت ضدانقلاب بود. فائزه هاشمی رفسنجانی در این مصاحبه  به برخی مسئولان نظام توهین  کرده بود.

فائزه هاشمی ‌در این گفت‌وگو مدعی شده بود: "در زمان شاه این شعبان بی‌مخ و دار و دسته‌اش بودند که مثل همین اراذل و اوباش با رفتار وحشیانه و جمع کردن رجاله‌ها و لات‌ها، با مخالفان خودشان برخورد می‌‌کردند. حالا هم متاسفانه همان ادبیات و همان روش با نام اسلام، انقلاب، دفاع از ارزش‌ها و این حرف‌ها انجام می‌شود. اداره مملکت الان با همین رجاله‌ها و اراذل و اوباش است."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
hitler kabir
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۸ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۱
۶
۴
rast mige bande khoda
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۹ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۱
۶
۵
شما نوشته اید که :
فائزه هاشمی رفسنجانی در این مصاحبه به برخی مسئولان نظام توهین کرده بود.

مگر مسولان نظام در مصاحبه تلوزیونی به مسولان دیگر و قدیم توهین کردند چی شد.

منظورم توهین دکتر به اقای هاشمی و موسوی و کروبی قبل از انتخابات است.
پاسخ
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۲ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
آدم نمی داند قسم حضرت عباس را قبول کند یا دم خروس را . بابا اگر این خانوم محکوم است که هست چرا آزادانه می گردد اگر نه این حرفا چیه که دنبال یه خاوم می زنین. بنظر من اینا باید برن از فرزندان حضرت امام راحل درس بگیرند که خود را آلوده سیاست نکردند.
پاسخ
سلام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۱ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
همینها هستند که مملکت را به بیراهه سوق میدهند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها