کد خبر: ۶۰۷۲۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۳     ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
هميشه با افراد تحصيلكرده و با شخصيت نشست و برخاست داشتيم در ضمن حرف‌هايي كه من مي‌زنم به هيچ عنوان جنبه توهين ندارد

سايت گل – بعد از اتفاقاتي كه روز يكشنبه در تمرين استقلال رخ داد همسر مرحوم حجازي در مصاحبه‌اي نسبت به اين مسائل واكنش منفي نشان داد و حالا آتيلا حجازي هم نسبت به اين موضوع واكنش نشان مي‌دهد.

آتيلا در گفت‌وگو با خبرنگار سايت گل حرف‌هايش را اينگونه آغاز مي‌كند:«‌ من حرف‌هايي كه مادرم در مورد اتفاقات اخير زده را تاييد مي‌كنم. در فرهنگ خانوادگي ما ارتباط با افراد لات و چاقوكش يا ارتباط با ليدر و بوقچي جايي ندارد. تا آنجا كه يادم مي‌ايد هميشه با افراد تحصيلكرده و با شخصيت نشست و برخاست داشتيم در ضمن حرف‌هايي كه من مي‌زنم به هيچ عنوان جنبه توهين ندارد.»

حجازي در مورد حرف‌هاي مادرش كه گفته نام كمپ ناصر حجازي بايد تغيير كند مي‌گويد:« اگر اين اتفاقات قرار است ادامه داشته باشد بهتر است كه اسم كمپ را عوض كنند. در اين ميان فقط نام پدرم مطرح نيست و اسم استقلال هم مطرح است چون اين باشگاه هميشه جاي افراد با شخصيت، با كلاس و با سواد است. ما هميشه چه در استقلال باشيم و چه نباشيم موفقيت اين تيم را مي‌خواهيم. در ضمن معتقدم آدم جمع كردن يا جمع كردن افراد لات و چاقوكش خيلي آسان است. محيط ورزش و روح ورزش با اين مسائل جور در نمي‌آيد و من اميدوارم شاهد چنين اتفاقاتي نباشيم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها