کد خبر: ۶۱۶۰۲
زمان انتشار: ۱۹:۲۱     ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
حاشیه مراسم جوان سرباز؛
سرکار گذاشتن شاه ایران توسط یک سرباز آمریکایی، تقدیر از جوان سرباز با سه فرزند، اجرای خواننده معرف کشور با پای شکسته از حاشیه های جالب چهارمین جشنواره سرباز جوان بود.

مهر، چهارمین جشنواره جوان سرباز با همت سپاه و وزارت ورزش و جوانان در آستانه میلاد حضرت علی اکبر (ع) برگزار شد. در این همایش که با حضور فرماندهان سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در سالن امام علی(ع) قرار گاه فرماندهی کل سپاه برگزار شد در حدود سه هزار سرباز جوان ازنیروهای مسلح کشور حضور داشتند.

در این مراسم همچنین خانواده شهید تهرانی مقدم، پدر شهید احمدی روشن  و سایرخانواده شهدای هسته ای نیز حضور داشتند.

حضور سربازانی از یگان های مختلف نیروهای مسلح با لباس های رنگارنگ در کنار هم با یک نظم خاص در سالن چند هزار نفره امام علی، نظم خاص نظامیان را به رخ می کشید.

سید جواد هاشمی که به عنوان یکی از مجریهای ثابت برنامه های سپاه و ارتش شناخته شده است امروز با لباس سربازان سپاه اجرای جشنواره جوان را بر عهده داشت.

یکی دیگر از حاشیه های این برنامه حضور چهره های ورزشی و ملی مانند خداد عزیزی، سید مهدی هاشمی نسب، وحید طالبلو و مهدی تاتار از مریباین سابق تیم داماش گیلان در جمع سربازان بود که خاطراتی از دوران خدمتشان را بیان کردند.

حضور فریدون بیگدلی خواندده کشورمان با پای شکسته و عصا برای اجرای موسیقی و خوانندگی از حاشیه های دیگر این جشنواره بود.

سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه در سخنانش در جمع جوانان سرباز به خاطره ای از معطل گذاشتن محمد رضا شاه توسط یک سرباز آمریکایی در بابلسر اشاره کرد و گفت: شاه در راه بازگشت از شمال می خواست از یکی از پادگان های نظامی آمریکا در بابلسر بازدید کند که یک سرباز آمریکایی به مدت یک ساعت شاه این مملکت را دم در دژبانی معطل کرد و آخر هم به شاه اجازه بازدید داده نشد.

شاید امروز یکی از بهترین و به یاد ماندنی ترین روز های سربازانی بود که در این مراسم شاد و متنوع حضور داشتند. درانتهای این برنامه از جوانان سرباز نمونه سپاه، ارتش، و نیروی انتظامی که در زمینه های مختلف مقام ملی کسب کرده بودند  تقدیر شد. یکی از این جوانان سرباز دارای سه فرزند بود!

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها