کد خبر: ۶۳۲۸۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۰۵ تير ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه نفت آبادان گفت: در هفته اول لیگ پرسپولیس را به راحتی می‌بریم.

علی حکمت در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره اینکه گفته می شود از مدیرعاملی باشگاه نفت آبادان برکنار شده اظهار داشت: من برکنار نشدم بلکه دو ماهی است که استعفا داده ام و هیئت مدیره به دنبال جایگزین است.

وی در خصوص  مطرح شدن نام سردار خلقی به عنوان مدیرعامل نفت آبادان گفت: این گزینه منتفی شد که یکی از عوامل منتفی شدن فوتبالی نبودن ایشان بود.

حکمت در پاسخ به این سؤال که چرا تصمیم به استعفا گرفته است، عنوان کرد: یکی از مسائلش مشکلات عدیده شغلی بود. تغییراتی در هیئت مدیره رخ داد و من ترجیح دادم که فقط عضو هیئت مدیره باشم و مدیرعامل شخص دیگری باشد. فعلا که خودم کارها را می کنم تا مدیرعامل جدید انتخاب شود.

حکمت در این باره که فکر نمی کند این تغییرات به ضرر تیم نفت شود، گفت: هیچ مشکلی برای تیم پیش نمی آید. تیم را بسته ایم واکنون هم در کردان اردوی خود را پشت سر می گذارند. من به شما این اطمینان را می دهم که نفت آبادان این فصل پدیده لیگ خواهد شد.

مدیرعامل نفت آبادان در مورد رویارویی نفت آبادان در هفته اول با پرسپولیسی که این روزها بحث یارگیری این تیم مطرح است، گفت: معلوم نیست تیمی که زیاد خرج کرده موفق شود. مگر استیل آذین نبود؟ ما پرسپولیس را به راحتی در آبادان شکست می دهیم. البته من موضعی در قبال رویانیان نمی گیرم. او دوست بسیار خوب من است و این بنده خدا را هم مجبور به این کارها کردند و خدا به دادش برسد.

حکمت در خصوص اینکه از تیم نفت آبادان چه توقعی دارد، خاطر نشان کرد: ما طوری قرارداد بسته ایم که تیم در رده های اول جدول قرار گیرد.

وی در ارتباط با حذف جام حذفی گفت: وقتی می خواستند چنین تصمیمی بگیرند از ما هیچ نظری نخواستند و الان هم نظری نمی دهیم اما این تصمیم انگیزه ها را کم می کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها