کد خبر: ۶۳۴۵۳
زمان انتشار: ۰۰:۱۲     ۰۶ تير ۱۳۹۱
علي فتح‌الله‌زاده با تاكيد بر اين كه محمدرضا خلعتبري به استقلال نپيوسته است،‌ از آغاز مذاكرات ابتداي با بازيكن الوصل امارات خبر داد.

مديرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: ما به دليل اينكه فكر مي‌كرديم خلعتبري با پرسپوليس قرارداد بسته است، گفت‌وگوي جدي‌اي را با وي انجام نداديم اما تازه فهميده‌ايم كه او قراردادي با پرسپوليس نبسته است و به همين دليل مذاكرات خود را با وي آغاز كرده‌ايم.

فتح‌الله‌زاده با بيان اينكه هنوز مذاكره جدي‌اي را با خلعتبري انجام نداده است، گفت: روز گذشته فقط چند دقيقه‌اي با او تلفني صحبت كردم، هنوز اتفاق خاصي نيفتاده است و نمي‌گويم كه او حتما به استقلال خواهد پيوست. اگر بتوانيم نظر او را جلب كنيم، حتما او را به استقلال خواهيم آورد. اكنون تنها فقط راهي باز شده است براي مذاكره.

مديرعامل باشگاه استقلال پس از مذاكره امروز با سيد مهدي رحمتي گفت: ان‌شاءالله رحمتي به زودي قرارداد خود را با استقلال تمديد خواهد كرد.

وي با بيان اينكه ساير بازيكنان تا آخر هفته قرارداد خود را در هيات فوتبال ثبت خواهند كرد، گفت: ما هيچ پولي به بازيكنان پرداخت نكرديم. آن‌ها همانند هواداران با اعتمادي كه به باشگاه دارند و حرفي كه مي‌زنيم، از سند محكم‌تر است، قراردادهايشان را امضا كردند.

فتح‌الله‌زاده در رابطه با پذيرش استعفاي جواد زرينچه و عبدالرضا ساور از هيات مديره استقلال گفت: از فعاليت چندين ماهه آن‌ها در هيات مديره تشكر مي‌كنم. آن‌ها در اين مدت به ما كمك كردند. دوست نداشتم از جمع ما جدا شوند اما با توجه به خواست آن‌ها، مجبور به جدايي از آن‌ها شديم. دكتر عباسي وزير ورزش و جوانان امروز با استعفاي آن‌ها موافقت كرد و از اين پس 5 عضو ديگر هيات مديره به كارشان با قوت ادامه خواهند داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها