أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۶۵۶۴۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۱۷ تير ۱۳۹۱
در حالی‌که سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از «ابطال مجوز» دو آژانس گردشگری متخلف در برپایی تورهای غیراخلاقی خبر داده است پیگیری‌های فارس نشان داد این دو آژانس همچنان به کار خود ادامه می‌دهند.

فارس، 3 روز پیش خبرگزاری فارس گزارشی درباره وضعیت غیراخلاقی تورهای داخلی با عنوان "در تورهای گردشگری تابستانه چه می‌گذرد؟" منتشر کرد که واکنش‌هایی را از سوی مسئولان به دنبال داشت.

در پی انتشار این گزارش، محمد حسین فراهانی؛ مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران به خبرگزاری متعلق به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از "ابطال مجوز" 2 آژانس گردشگری در زمینه برپایی تورهای غیراخلاقی خبر داد.

منوچهر جهانیان؛ معاون گردشگری کشور هم بر برخورد جدی و بدون اغماض با تورهای متخلف در حوزه گردشگری تاکید کرد و گفت: "با کسی در این زمینه تعارف نداریم."

فراهانی؛ مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران در خبر ابطال مجوز 2 آژانس نامی از آنها نبرده بود که در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره اسامی آژانس‌هایی که مجوز فعالیت آنها ابطال شده است، گفت: این دو آژانس تعطیل شده به نام‌های "ط.گ" و "س.د" هستند که گردانندگان آن اگر دوباره هم درخواست مجوز راه‌اندازی آژانس گردشگری بدهند دیگر هیچ گاه نمی‌توانند از این مجوز بهره‌مند شوند.

خبرنگار فارس پس از گذشت 2 روز از زمان اعلام "ابطال مجوز" این دو آژانس، صبح امروز با دفاتر این آژانس‌ها تماس گرفت که مشخص شد خبری از "تعطیلی" این دو آژانس نیست و آنها همچنان مشغول برپایی تورهای خود هستند.

آیا بهتر نیست مسئولان به جای موضع‌گیری و فرافکنی برای حل مسائل و مشکلاتی که اطلاع‌رسانی می‌شود چاره‌اندیشی کنند؟

*اسناد موجود است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها