کد خبر: ۶۵۸۷۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۱۸ تير ۱۳۹۱
مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی با بیان این که پیوستن فرهاد مجیدی به تیمش منتفی است، گفت: «هنوز منتظر پاسخ جباری هستیم.»
ایسنا، محمد حسین جعفری با بیان این که با مدیر برنامه‌های مجتبی جباری مذاکراتی انجام داده است گفت: «پیشنهادها و شرایط خودمان را به این بازیکن ابلاغ ‌کرده‌ایم و فعلا منتظر هستیم که پاسخ ما را بدهد.»
 

وی درباره پیشنهاد باشگاهش به فرهاد مجیدی هم اظهار کرد: «از خیلی وقت پیش با مدیر برنامه او حرف زده‌ایم، ولی هنوز هیچ پاسخی به ما داده نشده بنابراین ما کار را تمام شده می‌دانیم. به هر حال به دلیل این که مدت زیادی گذشته و پاسخ داده نشده، خیلی امیدوار نیستم که مساله حل شود و پیوستن مجیدی به تراکتورسازی منتفی است.»
 

جعفری همچنین در واکنش به خبر مذاکره باشگاهش با آندرانیک تیموریان گفت: «نمی‌دانم چه کسی این خبر را منتشر کرده است. آندو دیروز مهمان ما بود چون برای انجام کاری به تبریز آمده بود. ما هم با او صحبت کردیم اما مذاکره‌ای در کار نبود.»
 

جعفری همچنین با بیان این که تیمش در اردوی ترکیه تمرین‌های منظمی را انجام می‌دهد، گفت: «خوشبختانه تاکنون هیچ مشکلی نداشته ایم و کارها به خوبی پیش می‌رود. شنبه هم در دیداری تدارکاتی توانستیم ولگای روسیه را دو بر یک شکست دهیم.»
 

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در پایان گفت: «تمرین‌ها را دیر شروع کردیم، اما کادر فنی تلاش می‌کنند که تا شروع لیگ بازیکنان را به سطح آمادگی لازم برسانند.»
 

تیم فوتبال تراکتورسازی روز بیستم تیر با قره باغ آذربایجان دیدار می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها