کد خبر: ۶۶۲۴۰
زمان انتشار: ۱۹:۴۱     ۱۹ تير ۱۳۹۱
تحلیل تکنیکال یکی از تاثیرگذارترین شرکت های بورسی نشان می دهد؛
سناریویی با احتمال پایین تر نیز وجود دارد و آن احتمال تشکیل یک کف قیمتی در محدوده ی 240 تا 250 تومان، وپس از آن صعود سهم است.
بولتن نیوز: در شرایطی که بازار بورس شرایط پر رونقی را سپری نکرده و اکثرا در فاز منفی حرکت می کند، بررسی سهام یکی از تاثیرگذارترین نمادهای بازار یعنی شرکت فولاد مبارکه قابل توجه است.






مهدی دانش تحلیلگر بازار سرمایه معتقد است: همانگونه که در نمودار قیمت این سهم  مشخص است، قیمت سهام این شرکت در مدت سه سال گذشته درون یک کانال صعودی حرکت کرده است، ولیکن برای اولین مرتبه خط پایینی کانال را شکسته و روند نزولی خود را ادامه داده است، که این اتفاق نیز با توجه به عدم رسیدن آخرین قله ی قیمتی به خط بالایی کانال غیر منتظره به نظر نمی رسید.
از طرفی با کاهش حجم معاملات این شرکت طی چند ماه  گذشته وهمچنین ورود شاخص قدرت نسبی این سهم(Rsi)، به محدوده ی هیجان فروش، شرایط خوبی (حداقل در کوتاه مدت) در انتظار سهام این شرکت نمی باشد.

اندیکاتورها و میانگین های متحرک نیز همگی گویای نزول بیشتر قیمت می باشند.

با توجه به شکست خط روند صعودی سه ساله این سهم، هدف اولیه 200 تومان قابل پیش بینی می باشد.در شرایط فعلی سناریوی محتمل تر برای سهم یادشده درصورت شکست مهمترین حمایت این سهم (240 تومان) همان رسیدن به عدد 200 تومان می باشد، ولیکن سناریویی با احتمال پایین تر نیز وجود دارد و آن احتمال تشکیل یک کف قیمتی در محدوده ی 240 تا 250 تومان، وپس از آن صعود سهم است.

اخبار بنیادی نیز سناریوی اول یعنی کاهش قیمت را تایید می کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها