کد خبر: ۶۷۷۲۷
زمان انتشار: ۰۳:۰۸     ۲۷ تير ۱۳۹۱
در حالي كه خطر تعليق كاروان ورزشي ايران را در المپيك لندن تهديد مي كند معاون ورزشي وزارت ورزش و جوانان در اظهارنظري عجيب مدعي شد طبق اساسنامه وزارت ورزش و جوانان كارها را پيش مي بريم و از تعليق ترسي نداريم. چرا كه كار غيرقانوني مرتكب نشده ايم.
حميد سجادي معاون ورزشي وزارت ورزش و جوانان كه برخي از جمله مهدي هاشمي رئيس فدراسيون تيراندازي وي را از عاملان جابجايي هاي اخير در رأس روساي فدراسيون هاي ورزشي مي داند درحاشيه مجمع ساليانه فدراسيون اسكيت مطالبي را درخصوص احتمال تعليق ورزش عنوان كرده كه گزيده اي از آن در ادامه مي آيد:
¤ هيچ خطري كاروان ايران را در المپيك تهديد نمي كند. سوالاتي هم اگر بوده به صورت مكتوب از سوي كميته ملي المپيك و روابط بين الملل وزارت ورزش و جوانان پاسخ داده شده است. درخصوص بركناري ها هم بايد بگويم ما طبق اساسنامه امور وزارت ورزش را انجام مي دهيم و كار غيرقانوني نكرديم كه از تعليق فدراسيون ها هراس داشته باشيم وقتي مطالب طور ديگري به بيرون از كشور منعكس شود، آنها خودشان را موظف مي دانند از ما سؤال كنند كه اين سؤالات نيز توسط مسئولان پاسخ داده شده است.
¤ مكاتبات با مراجع بين المللي در چند هفته گذشته اتفاق افتاد و درحال مديريت كردن اين مسئله هستيم. ابهاماتي بود كه با پاسخ برطرف شد و تا اينجا كه من با شما صحبت مي كنم، مشكل خاصي در اين زمينه وجود ندارد.
¤ خبرنگاران بايد سؤالاتي بپرسند كه به درد ورزش بخورد و به درد المپيك باشد، گذشته ها گذشت فكر آينده و المپيك باشيد.
كيهان: تعجب اهالي ورزش از صحبت هاي سجادي زماني بيشتر مي شود كه وي را ورزشي ترين معاون وزارت ورزش و جوانان مي دانند اما در چند ماه اخير اظهارنظرات و البته عملكرد قهرمان اسبق دووميداني كشورمان به گونه اي بوده كه گويا وي كيلومترها از جامعه ورزش فاصله گرفته است. درضمن بايد اين نكته را به سجادي يادآور شد كه ترس داشتن يا نداشتن شما از تعليق كوچكترين اهميتي ندارد. موضوع مهم آن است كه وزارت ورزش و جوانان به گونه اي عمل نكند كه خداي ناكرده در المپيك مجبور به عدم شركت در مسابقات شويم!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها