کد خبر: ۶۷۸۵۲
زمان انتشار: ۲۰:۱۲     ۲۷ تير ۱۳۹۱
ساعت 5/5 صبح حسینیه صنف لباس فروشان تهران مانند 30 سال گذشته شاهد برپایی یک زیارت عاشورای دیگر با نوای عاشورایی حاج منصور ارضی بود.

حال و هوای فرا رسیدن ماه رمضان بر این زیارت عاشورا سایه افکنده بود و امروز خبری از سخنرانی سیاسی این مداح نبود و صرفا توصیه ها و نکته های اخلاقی را اشاره کردند .

حاج منصور ضمن توصیه به لزوم زمانبندی وقت و کاهش کارهای متفرقه در ایام ماه مبارک رمضان گفت : اگر خیلی سرتان شلوغ است و مسئولیت های زیادی دارید لااقل برای انس با قرآن در این ماه می توانید به جای زمانی که برای خوردن ناهار یا صبحانه در ماه های دیگر صرف می کنید ،قران بخوانید.

برخی از نکات اشاره شده توسط این مداح از نظرتان می گذرد :

* خوردن سحری را فراموش نکنید و در افطار ها و سحری ها حتما از خرما استفاده کنید.

* از کارهای روزمره ای که در ماه هایی غیر از رمضان درگیر آن هستید کم کرده و بیشتر به مناجات با خدا بپردازید.

* در موقع افطار به یاد امام زمان (عج) باشید و با ذکر خداوند و توجه بیشتر این لحظات روحانی را درک کنید.

* کسانیکه افطاری میدهند ، اول به فکر خمس دادن باشند و سپس افطاری دادن و همچنین حاج منصور از افطاری های پر زرق و برق توسط برخی ها در این ماه انتقاد کردند .

* در پایان این توصیه ها پای گرانی های اخیر هم به این جلسه باز شد و حاج منصور با اشاره به این معضل اقتصادی گفت :که کسی نمی تواند افزایش بی سابقه قیمت ها در ماه های اخیر را انکار کند.

لازم به توضیح است مراسم مناجات و سخنرانی از جمعه شب تا آخر ماه مبارک رمضان هر شب در مسجد ارگ تهران برگزار می شود و مراسم دعای کمیل این شب جمعه در حرم مطهر سید الکریم برقرار است .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها