کد خبر: ۶۸۲۶۶
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۳۱ تير ۱۳۹۱
اگر بخواهيم به ٢٠دقيقه پايانى بازى فقط نمره بدهيم بايد تمام امتياز را به داماش بدهيم. هرندى يك تيم كاملا هجومى را روانه زمين كرد ونشان داد با دست خالى هم ميتوان زيبا بازى كرد
سايت گل-
گلها: افشين چاوشى دقيقه ٤٢ (داماش) - عبدالله كرمى دقيقه ٢٠ ( فولاد)
آدينه ٣٠ تيرماه ٩١-ورزشگاه دكتر عضدى رشت. هفته اول ليگ دوازدهم - جام خليج پارس
تماشاگر: هشت هزار نفر- هوا: ابرى - دما: ٢٥ درجه سانتى گراد.
داور:على رضا فغانى- كمك داوران: حسين طالقانى و على ميرزابيگى
اخطار:امين متوسل زاده دقيقه يك، محمد مختارى دقيقه ٦٤ و مهدى كيانى دقيقه ٨٦(داماش)- آرش افشين دقيقه٦٩ (فولاد)
داماش: ميلاد فراهانى.على رضا نظيف كار،محمد مختارى،حسين كوشكى،رسول بروشى،مصطفى حاجتى،محمدرضا مهدوى،افشين چاوشى( از دقيقه ٧٥ابوالفضل حاجى زاده)حسين ابراهيمى،مهدى كيانى(از دقيقه ٨٦ بهنام افشه)،امين متوسل زاده(از دقيقه ٦٩ على رضا جهانبخش).

سرمربى:اميد هرندى.
فولاد: على سليمى،ايوب والى،عبدالله كرمى،مهدى امير آبادى،مهرداد جماعتى،شهاب كرمى،ميثم كريمى،اسماعيل شريفات(از دقيقه ٧٦ كلوديو يونسكو)،حكيم نصارى(از دقيقه ٦٢ آرش افشين)،بختيار رحمانى،لوسيانو پريرا(از دقيقه ٧١ ساسان انصارى).
سرمربى: حسين فركى.
شرح بازى:
داماش و فولاد آغازگر نخستين مسابقه ى خود در ليگ دوازدهم در شهر رشت بودند.دو تيمى كه هركدام با دو انگيزه ى متفاوت گام به اين مسابقه گذاشته بودند.داماش كه فصل گذشته را با همه ى ندارى هايش با رتبه ى تحسين برانگيز هفتمى به پايان برده بود به اميد اينكه شايد در اوضاع بحرانى اش فرجى حاصل شود كه البته با گذشت حدود يك سال از شروع بحران هنوز هيچ روزنه ى اميدى حاصل نگشت و جز وعده چيزى دشت نكردند و در سوى ديگر فولادى ها با وجود داشتن شرايط مطلوب با قرار گرفتن در مكان نااميد كننده ى چهاردهم، آمده بودند تا با يك شروع خوب خاطرات فصل كابوس بار فصل گذشته را از ياد ببرند.
نيمه نخست راداماش با  دردست گرفتن توپ و زمين وآغاز كرد اما حملات پراكنده و تيز هوشى كمربند ميانى فولاد خيلى زود توانست زهر حملات داماش را خنثى كند و در چند حمله ى مداوم در يك ضربه ى كرنر از حريف شمالى خود پيش هم افتادند.پس از گل دوباره اين داماشى ها بودند كه مالك زمين شدند و در چند حمله توانستند خود را به حريف تحميل كنند.تا خلاصه با تيزهوشى زوج مهدوى و چاوشى توانستند با نتيجه ى تساوى به رختكن بروند، البته چند دقيقه پيش از آن داماش بر روى فرار زيباى كوشكى مي توانست زودتر به گل برسد اگر حسين كوشكى كمى خودخواه نبود!
نيمه دوم: در اين نيمه دو تيم در ابتدا بازى پاياپايى را به نمايش گذاشتند و با طراحى حملات از سوى دو تيم به صورت پينگ پنگى تماشاگران از يك فوتبال هجومى زيبا نهايت لذت را بردند.هرچه به پايان نزديكتر مى شديم اين شمالى ها بودند كه خود را به حريف تحميل مى كردند و فولاد تنها نيم نگاهى به ضد حمله داشت. اگر بخواهيم به بيست دقيقه پايانى بازى فقط نمره بدهيم بايد تمام امتياز را به داماش بدهيم. اميد هرندى همانگونه كه قول داده بود يك تيم كاملا هجومى را روانه زمين كرد و نشان داد با دست خالى هم ميتوان زيبا بازى كرد.
گلها:
داماش ٠-١ فولاد: ضربه ى كرنر مهرداد جماعتى بر روى سر عبدالله كرمى فرود آمد و او به زيبايى هرچه تمام تر توانست فولاد را بر خلاف جريان بازى پيش بيندازد.
داماش ١-١ فولاد:  حركت در عمق مهدوى و شوت و او به دروازه با دفع ناقص مدافعان فولاد زير پاى چاوشى قرار گرفت و او با يك ضربه ى پشت پاى زيبا گل تساوى را به ثمر رساند.
بهترين بازيكن: محمدرضا مهدوى توانست در نقش يك اداره كننده و بازى ساز رهبر داخل زمين باشد.وجود او براى داماش يك غنيمت است
اتفاق ويژه ١: هواداران داماش از پيش از مسابقه و در حين بازى بدون توجه به اتفاقات زمين مسئولان استان را زير شديد ترين انتقادات خود قرار دادند.رشتى ها مسئولان استانى را به بى تفاوتى نسبت به بحران داماش متهم مى كردند!
اتفاق ويژه ٢: افشين چاوشى پس از گل زنى تمام زمين را دويد تا خود را به آغوش هرندى برساند اين اتفاق وقتى مهم است كه به ياد حركات پس از گل او خطاب به تارتار مى افتيم!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها