کد خبر: ۶۸۸۴۳
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۰۳ مرداد ۱۳۹۱
«آقاي كروبي! ما اشتباه كرديم و در دام چاله تقلب افتاديم. تقلب اصلي در جبهه خودي بود كه جنس بدل را به اسم اصلاحات به ما قالب زدند».
کیهان؛ اين مطلب را يكي از حاميان خارج نشين كروبي در نامه اي خطاب به وي نوشت. داريوش سجادي (مدير شبكه ماهواره اي متوقف شده هما) كه در انتخابات سال ۸۸ از كروبي حمايت مي كرد، با اشاره به كلاهبرداري برخي اطرافيان وي مي نويسد: سال گذشته به آن سخنگوي خود خوانده و يكشبه چريك شده تان گوشزد كردم «لااقل در كسوت جديد و اپوزيسيوني تان ادعاي سخنگوئي شيخ را واگذاريد و روي پاي خود بايستيد و شيخ را به حال خود بگذاريد. براي شيخ اگر چنين ماجراجوئي هائي ارزش داشت به فرزندشان امر نمي كرد كه تحت هيچ شرايطي كشور را ترك نكنند! تا اينك مانند عموم اپوزيسيون خارج از كشور مبتلا به هذيان گوئي سياسي شوند».

وي خطاب به كروبي تصريح كرد: حاجي! شيخ مهدي عزيز! ما اشتباه كرديم و در «دام چاله تقلب» بازي خورديم. نه آن كه تقلب نشد. تقلب شد اما تقلب اصلي در جبهه خودي بود! تقلب آنجا بود كه به «بهانه تقلب» جنس بدل را به اسم اصلاحات و سبزينگي! به ما قالب زدند! تقلب آنجا شد كه با گشاده دستي، مغرضين و معاندين و دشمنان امام و اسلام و نظام و انقلاب را به اسم «طلايه داران رأي من كو»! به جنبش اصلاح طلبي پلمپ كردند! تقلب واقعي جايگزين كردن «نه غزه- نه لبنان» به روز قدسي بود كه از امام به افتخار يادگار داشتيم!

سجادي ادامه مي دهد: تقلب اصلي جايگزين كردن «جمهوري ايراني» با جمهوري اسلامي بود كه بچه هاي خميني از خرداد ۴۲ تا بهمن ۵۷ براي استقرارش مبارزه كردند از بهمن ۵۷ تا تير ماه ۶۷ برايش با همه حراميان جنگيدند و در همه سال هاي سازندگي و اصلاحات براي حراست اش خون دل خوردند. تقلب آنجا شد كه سرايندگان آن ناساز سروده «مرگ بر اصل ولايت فقيه» را نمايندگان اصلاح طلبان در انقلابي كردند كه خميني شان براي آسيب نرسيدن به مملكت، ايشان را توصيه به طرفداري از آن كرده بود!

وي تصريح كرد: حاج شيخ مهدي عزيز: غبار فتنه بعد از سه سال اينك خوابيده. به اطراف خود بنگريد. حراميان، واقعيت خود را با شفافيت نشان دادند. ايشان و امثال ايشان همچون «دوآلپا» برگرده شما نشستند. پشت شما سنگر گرفتند و در حالي كه نه «امام» و نه «انقلاب امام» و نه «نظام امام» و نه «اسلام امام» را قبول داشتند، به دروغ شولاي صلاح به بر كردند! جاي شما آنجا نيست! جاي شما در ميانه ايشان نيست! اينها قوم «ياجوج و ماجوج»اند! به حيلت از قامت بلند شمايان بالا مي روند و با گذشتن از شما و شمايان و حصول پلشتي هاي شان «شما» را نيز قرباني شوم خواهي شان خواهند كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها