کد خبر: ۶۹۵۷۳
زمان انتشار: ۱۰:۰۴     ۰۷ مرداد ۱۳۹۱
مهندس بهرام بیرانوند در گفتگو با پایگاه ۵۹۸:
می توان اینگونه تعبیر کرد که فشار های اخیر دشمن همان خودسازی اقتصادی ما است. ما در مرحله ای خودسازی نظامی کرده ایم و دنیا دیگر ما را با جنگ نظامی امتحان نخواهد کرد و در جنگ تحمیلی هر چه داشت برای ما رو کرد و در عرصه جنگ نرم هم در فتنه 88 دیدیم که دشمن چگونه مغلوب شد و اکنون وارد جنگ اقتصادی با ما شده است که رهبری انقلاب برای آن شناسنامه هم صادر نمودند و بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح نمودند.
سرویس خانه ملت پایگاه 598 - رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیرشان با کارگزارن نظام با عیان نمودن هدف اصلی دشمن از فشارهای اخیر، علت دشمنی دشمنان با انقلاب اسلامی را مواجهه غرب با اصل و اساس انقلاب اسلامی بیان داشتند. ایشان شرط عبور از این گردنه های سخت را آرمانگرایی توام با واقع بینی دانستند و راه مقابله با فشارهای اقتصادی دشمن را پیاده سازی اقتصاد مقاومتی عنوان فرمودند.

پایگاه 598 در گفتگویی با مهندس بهرام بیرانوند از جانبازان سرافزار دفاع مقدس و نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی به بررسی ابعاد شیوه مواجهه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخته است.

ایشان با اشاره ناتوانی دشمنان در مواجهه با انقلاب اسلامی بیان داشتند: خواسته های دشمن از ما مطلقاً حد پایانی ندارد زیرا خواسته هایشان آنچه  که به زبان می آورد نیست و بر اساس آیه شریفه قرآن "از ما راضی نمی شوند مگر که از آنها تبعیت کنیم" اما واقع این است که دشمن در خصوص نظام مقدس جمهوری اسلامی حتی به تبعیت هم رضایت نمی دهد و دنیای استکبار از مبنا می خواهد ایران اسلامی نباشد و علت آن را می توان این گونه دانست که انقلاب اسلامی ایران مبنای وجودی نظام سلطه را هدف گرفته ایم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: ایستادگی جمهوری اسلامی یعنی عدم مشروعیت استکبار جهانی در این کره خاکی و عامل اصلی دشمنی غرب با ما به این عوامل بر می گردد. غرب برای موجودیت اش در حال جنگ است و خواسته هایی که برای دشمنی با جمهوری اسلامی به زبان می اورد برای فریب دنیا است چون که نمی تواند اذعان کند که انقلاب اسلامی زیربنای فکری و فلسفی نظام سلطه را زیر سوال برده است  و به همین خاطر روی مسئله هسته ای مواجهه را ادامه می دهد.

وی گفت: غرب در موضوع درگیری با نظام ما سخنی را به میان می آورد که عوام دنیا در سطح پذیرش عقلی شان قرار بگیرد امام همان طور که رهبری عزیز فرمودند آنها با هیچ کدام از این مسائل مشکلی ندارند و مسئله غرب مبنا و اساس انقلاب اسلامی ایران است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس نهم اظهار داشت: چه در عملیات های گذشته و چه در درگیری های کنونی اصل نبرد بین رهبران و بزرگان جوامع صورت می گیرد و به قدرت روحی آنها بر می گردد. در بحث شرایط عادی الحمد الله در بین رجال سیاسی ما افرادی که قدرت مند هستند وجود دارند منتها این قبل از ورود به حوزه دینداران است و ما فاکتوری داریم که تعیین کننده تمامی وقایع است و آن هم وجود ایمان در دورن مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

بیرانوند افزود: البته توان برخورد همه مسئولین در مقابله با غرب یکی نیست اما آنچه که محوری ترین عنصر است ولی جامعه است که ایشان توانایی برخورد با صدها برابر بیشتر از این دسته از مسائل را دارا می باشند چون مواجهه ای بین ایمان و دنیای مادی است و همه قدرت دنیای مادی به یک ذره از قدرت ایمان نخواهد رسید.

وی در ادامه گفت: ما برای پیاده کردن حرف خدا قیام کرده ایم و این فقط شعار نیست و در درگیری حق و باطل خداوند که بی طرف نیست و این به ما انرژی می دهد و به همین دلیل است که وقتی که صدام فرودگاه های ایران را بمباران می کند حضرت امام می فرمایند دزدی آمده و سنگی انداخته است.

مهندس بهرام بیرانوند در تحلیل بیانات اخیر رهبر انقلاب بیان داشت: رهبر انقلاب در فرمایشات اخیرشان با کارگزارن نظام ابتدا پرونده رمضان را گشودند و بحث خودسازی را مطرح کردند سپس دست یابی به آرمانها را گفتند و به نسبت آن با واقعیت های صحنه را بیان فرمودند و ذره ای دلشوره هم در این سخنان دیده نمی شود و دیدم و شنیدیم که رهبری معظم فرمودند که من از چند سال پیش می دانستم که قرار است فشارهای اقتصادی به ما تحمیل شود یعنی ایشان دست دشمن را از جند سال پیش، خوانده است و می بینیم که در چند سال گذشته در نام گذاری ها چه مسائلی را ایشان پیگیری می کنند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: رهبر معظم انقلاب در این شرایط بحث کثرت جمعیت را مطرح می کنند و به بیانی می فرمایند که از مولفه های قدرت کثرت جمعیت مومن به هدف است و جامعه را تشویق می کند که جمعیت را به 150 میلیون نفر افزایش دهند  و این سخنان پیام دارد که دشمنان بداند ما با توجه به شرایط داخلی توانایی اداره 150میلیون نفر را هم داریم و رهبری می فرماید آفت این مسئله تنبلی است و ما باید از این فضای ایجاد شده استفاده کنیم و کسالت و تنبلی را کنار گذاشته و ساخت دورنی نظام را بالا ببریم.

بیرانوند اضافه نمود: دلیل اینکه رهبری نظام از چند سال قبل دست دشمن را خوانده این است که  برای ادامه حرکت انقلاب اسلامی نقشه جامعی وجود دارد و ایشان به این نقشه معتقد و متعهد هستند و حضرت امام و رهبری معظم تاکنون فقط چند برگ از آن را رونمایی کرده اند.

وی همچنین گفت: دوران انقلاب اسلامی، دوران تشکیل نظام اسلامی و اکنون دوران جامعه اسلامی از مراحل تکامل ما می باشد و یکی از شرط های گذر از دوران جامعه اسلامی این است که ما در دورن نظام مقدس جمهوری اسلامی نقاط ضعفمان را پوشش دهیم و کمک کنیم که عدالت مستقر شود و رهبری بر مبنای درست و منطق قابل دفاعی حرکات دشمن را رصد می کنند و بر مبنای آرایش صحنه حرکات را می فهمند و حدس نمی زنند.

ایشان اظهار داشتند: اینکه ما در دورن شاهد فشارهای همچون فشار اقتصادی هستیم خداوند ما را در امتحانی قرار داده است که زمینه یک شأن جدیدی را برای ما فراهم می کند منتها این شأن جدید با نشستن به وجود نمی آید و باید تلاش کرد و با ایجاد و پیاده سازی اقتصاد مقاومتی بتوانیم از تراز تاثیر گذاری منطقه ای به تراز تاثیر گذاری جهانی برسیم.

بهرام بیرانوند افزود: می توان اینگونه تعبیر کرد که فشار های اخیر دشمن همان خودسازی اقتصادی ما است. ما در مرحله ای خودسازی نظامی کرده ایم و دنیا دیگر ما را با جنگ نظامی امتحان نخواهد کرد و در جنگ تحمیلی هر چه داشت برای ما رو کرد و در عرصه جنگ نرم هم در فتنه 88 دیدیم که دشمن چگونه مغلوب شد و اکنون وارد جنگ اقتصادی با ما شده است که رهبری انقلاب برای آن شناسنامه هم صادر نمودند و بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح نمودند.

وی گفت: دشمن می داند که ضربان قلب مسئولین با چه بالا و پایین می شود و این خرده دعواها را ایجاد می کند ولی علی رغم تمامی سخنانی که در مورد رئیس جمهوری می گویند ضربان قلب رئیس جمهوری در این جنگ آرام است و در مجلس هم همه کمک خواهم کرد که آرامش بازگردد و انشاء الله دشمن در این عرصه هم مغلوب گردد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
مهسا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۰ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
اگه دولت تونست از پس ما جوونا بر بیاد و ببرمون سر کار از پس 150 میلیون نفر هم برمیاد.
....
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها