کد خبر: ۷۱۲۶۷
زمان انتشار: ۱۶:۱۱     ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
علي‌ضياء در برنامه ماه عسل از محمود احمدي‌نژاد براي حل مشكلات مردم درخواست كمك كرد.
باشگاه خبرنگاران، شب گذشته در چهاردهمين روز از ماه مبارك رمضان ويژه برنامه ماه عسل كه در لحظات عرفاني افطار مهمان خانه‌هاي روزه‌داران است با اجراي سيد علي‌ضياء از شبكه سه سيما به روي آنتن رفت و بعد از وله‌اي در مضمون صاحب‌الزمان(عج) تيتراژ آغازين برنامه با صداي "بنيامين بهادري" به مانند روزهاي قبل نواخته شد و مجري برنامه گفت: چقدر خوشحالم كه شما بينندگان را مي‌بينم و به طور كامل امروز حالم خوب است.

"دكتر محمدرضا اسپرورين"(خير مدرسه‌ساز)، حمزه بياتي آغداش (خير مدرسه‌ساز)، حبيب شريفي(معلم) از مهمانان شب گذشته برنامه ماه عسل بودند.

دكتر محمدرضا اسپرورين (خيرمدرسه ساز) با حضور در اين برنامه گفت: پس از تحصيل در خارج از كشور به ايران بازگشتم وي در پاسخ به اين سوال كه چرا پس از تحصيل به ايران بازگشتيد عنوان كرد: صفا و صميميت و مهرباني در هيچ جاي دنيا نيست و همين كه مردم در پاي برنامه شما اشك مي‌ريزند يك دنيا ارزش دارد.

وي ادامه داد: من در دانشگاه دولتي به تحصيل پرداختم و با بهره‌مندي از امكانات و ماليات اين مردم و كشور پزشك شدم پس بايد اين امكانات را در كشور خود خرج كنم.

اسپرورين تصريح كرد: حدود ۲۰ سال پيش من طرح پزشكي خود را در روستاي سيستان و بلوچستان از امكانات آب و برق بي‌بهره بودند، گذراندم و از حقوق طرح خود كه ماهيانه ۱۹ هزار تومان مي‌گرفتم درروستاي آشار مدرسه ساختم.

وي افزود: ارزش پول آن موقع طوري بود كه پيكان ۹۰ هزار تومان بود و در پاسخ مجري كه مي‌توانستي در آن زمان به جاي مدرسه‌سازي پيكان بخري، بيان كرد: اگر در آن زمان پيكان خريده بودم آن پيكان الان فرسوده شده بود ولي مدرسه هنوز هست ما ايراني هستيم و وظيفمون كمك و خدمت به كشور است.

حمزه بياتي آغداش(خير مدرسه ساز) در ادامه گفت:‌ پسر ۱۶ سالم در راه مدرسه كه بيرون از روستاي آغداش بود تصادف كرد و بعد از فوت وي ۶۰ ميليون ديه گرفتم كه آن ۶۰ ميليون را در همان روستاي آغداش مدرسه ساختم.

وي ادامه داد: فرزند بزرگم داراي بيماري تالاسمي ماژور است و به دليل بيماري و سواد كم او هنوز شغلي ندارد و همچنين هزينه‌هاي درمان او بسيار بالاست.

دكتر محمدرضا اسپرورين در همان برنامه اعلام كرد كه هزينه‌هاي درمان پسر او را تقبل خواهد كرد.

و همچنين مدير بانك قوامين در برنامه اعلام كرد پسر او را به صورت نيروي قراردادي در يكي از شعب بانك قوامين استخدام خواهد كرد.

مجري برنامه گفت: اميدوارم اين روحيه خيري در هموطنان همه گير شود.

درادامه حمزه بياتي آغداش خطاب به علي ضياء عنوان كرد " كه راه روستاي آغداش براي رفت و آمد مشكل دارد" و ضياء گفت""اين مشكل را بايد به محمود احمدي‌نژاد در ميان بگذاريد"، و مجري خطاب به محمود احمدي نژاد گفت: "لطفاً مشكلات كشور را حل كنيد."

ماه عسل برنامه‌اي است كه در ايام ماه مبارك رمضان هر شب ساعت ۱۹:۱۵ از شبكه سه سيما با اجراي سيد علي ضياء و مجيد يوسفي پخش مي‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها