يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۱۵۸۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
هواداران سرخپوش طبعا راضي نيستند از دست به دست شدن تكه پارچه‌اي كه زماني به اين راحتي‌ها از بازوي كسي باز نمي‌شد

سايت گل- البته تلخي اين ماجرا بيشتر از شكست‌هاي متوالي پرسپوليس نيست، اما اينكه يكي از بزرگ‌ترين تيم‌هاي ايران در حالي كه فقط 4 بازي را پشت سر گذاشته 5 بار بازويند كاپيتاني را دست به دست كرده است، حقيقت تلخي را نشان مي‌دهد.

قرمزها بازي اول را با كاپيتاني جلال حسيني آغاز كردند و با علي كريمي به پايان بردند. در ابتداي بازي دوم و سوم علي كريمي كاپيتان پرسپوليس بود كه در بازي با گهر اين عنوان را در نيمه دوم به محمد نوري داد. و حالا بازي شوم پرسپوليس مقابل صبا علاوه بر شكستي تلخ دو نام ديگر هم به سياهه كاپيتان‌هاي سرخپوش اضافه كرده است؛ جواد كاظميان و مهدي مهدوي‌كيا.

پرسپوليس در ليست بلندبالايش دو بازيكن محوري در اختيار ندارد كه هم در تركيب اصلي حضور داشته باشند و هم جزو باتجربه‌هاي تيم قلمداد شوند و بازوبند به بازوي‌شان بيايد. هواداران سرخپوش طبعا راضي نيستند از دست به دست شدن تكه پارچه‌اي كه زماني به اين راحتي‌ها از بازوي كسي باز نمي‌شد. آن‌ها فقط يك دلخوشي دارند، آن هم اين است كه امسال لااقل نام شيث رضايي در ميان كاپيتان‌هاي پرتعداد تيم‌شان نيست!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها