أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۱۶۲۲
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
رييس مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامي با اشاره به نحوه انتخاب رشته هفتم در كنكور سراسري دانشگاه آزاد، از اعلام نتايج نهايي آزمون در نيمه دوم شهريور ماه خبر داد.
ناصر اقبالي در گفت‌و‌گو با ايسنا، با اشاره به امكان فراهم شدن انتخاب رشته مجدد در مرحله تكميل ظرفيت پس از اعلام نتايج نهايي كنكور، گفت: داوطلباني كه در اين دوره از آزمون قبول نشوند امكان انتخاب رشته مجدد به عنوان انتخاب رشته هفتم پس از اعلام نتايج نهايي آزمون را دارند.

وي با اشاره به رقابت ۴۹۱ هزار و ۲۶۱ داوطلب در ۲۴۷ حوزه در سراسر كشور در كنكور رشته‌هاي غير پزشكي، اظهار كرد: از اين تعداد حدود ۳۹۰ هزار نفر در رشته‌هاي غيرپزشكي پذيرفته مي‌شوند.

اقبالي افزود: همچنين در رشته‌هاي پزشكي بيش از ۲۴۵ هزار داوطلب در ۱۴ رشته شركت كردند كه از اين تعداد۱۰ هزار داوطلب در اين دوره از آزمون پذيرفته مي‌شوند.

رييس مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامي در خاتمه از اعلام نتايج نهايي آزمون سراسري دانشگاه آزاد اسلامي در نيمه دوم شهريور ماه خبر داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها