يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۱۶۶۷
زمان انتشار: ۱۵:۵۱     ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
پيشکسوت پرسپوليس اعتقاد دارد که اين تيم در فصل نقل و انتقالات تخصصي بسته نشده است.
محمد پنجعلي در مورد شکست 2 بر صفر پرسپوليس برابر صبا گفت: از نتيجه مشخص است که پرسپوليس بازي خوبي انجام نداده است. بازيکنان در وضعيت بدني خوبي قرار ندارند و تيم در اواخر بازي کاملا افتاده بود. وقتي بدن از کار مي‌افتد مغز هم خوب تصميم نمي‌گيرد و اين وضعيت پيش مي‌آيد.

وي در مورد اينکه چرا پرسپوليس با وجود سر و صداي زيادي که در نقل و انتقالات ايجاد کرد نتوانسته نتيجه بگيرد عنوان کرد: چند مسئله باعث اين اتفاق شده است. اول اينکه ژوزه از فوتبال ايران و پرسپوليس شناخت نداشت. دليل دوم اينکه تيمي در اختيار سرمربي قرار گرفت که بازيکنانش را او انتخاب نکرده بود. دليل سوم اينکه مي‌بينيم پرسپوليس در برخي پست‌ها کمبود بازيکن و در برخي ديگر چندين بازيکن دارد. تيم تخصصي جمع نشد و روي احساس خريد‌ها صورت گرفت. البته هنوز دير نشده و اگر تصميمات درستي گرفته و خوب تمرينات برگزار شود مي‌توان از اين وضعيت خارج شد.


پنجعلي در پاسخ به اين سوال که پس از گذشت يک ماه آيا هنوز ژوزه نتوانسته به شناخت از فوتبال ايران برسد گفت: درست است که ژوزه يک مربي حرفه‌اي است اما تجربه نشان داده مربي حرفه‌اي در فوتبال آماتور جواب نداده است. ما بزرگتر از کي‌روش نداريم و نمي‌توانيم منکر توان فني او شويم اما مي‌بينيم او هم تاثيري که بايد مي‌گذاشته، نگذاشته است.



پنجعلي در مورد کميته فني و اختلافاتي که بين پيشکسوتان وجود دارد گفت: واقعا بايد فکري براي اين موضوع کرد. برخي منافع شخصي خود را در نظر مي‌گيرند و اين اتفاقات به وجود مي‌آيد. وقتي نگراني‌ها براي تيم باشد مشکلي به وجود نمي‌آيد. از طرف ديگر مي‌بينيم به کميته فني بها داده نمي‌شود.


وي گفت: پيشکسوت فقط اسم است. کميته فني بايد کارهاي حمايت‌کننده انجام دهد و نقش بازدارنده نداشته باشد. آنها بايد نظر خود را بدهند نه اينکه دخالت کنند. کل پيشکسوتان از جمله خودم را مي‌گويم که بايد دلمان براي تيم و هوادار بسوزد اگر فکر منافع خودمان باشيم واقعا مايه تاسف است و چنين مشکلاتي پيش مي‌آيد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها