أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۱۸۶۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۴     ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
رییس سازمان لیگ گفته که کی روش برنامه های لیگ را بهم ریخته در حالی که وقتی درباره برنامه لیگ با او هیچگونه هماهنگی نشده، وی چگونه می تواند آن را بهم بزند؟

سایت گل-دپارتمان تیم های ملی فوتبال درباره برنامه مسابقات لیگ برتر و حضور تیم ملی در مسابقات غرب آسیا بیانیه ای منتشر نمود.به گزارش سایت گل و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال در این بیانیه آمده است:

1 – به اطلاع همگان می رسانیم که در هفته های اخیر چندین بار به فدراسیون اعلام نمودیم که بمنظور حفظ منافع تیم ملی، سلامت بازیکنان و مهمتر از همه منافع فوتبال، باشگاهها و هواداران فوتبال، هفته پنجم مسابقات لیگ نباید در روز 27 مرداد برگزار شود و لازم است به روز 29 مرداد منتقل گردد. ما در این مورد که قطعا به باشگاهها و بازیکنان لطمه وارد خواهد کرد، هیچگونه مسوولیتی را نمی پذیریم.

2 – کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی این موضوع را که با او در مورد حضور تیم ملی بزرگسالان در مسابقات غرب آسیا مشورت شده و او این موضوع را تایید یا رد کرده، کاملا تکذیب می کند.

3 – کی روش از این موضوع ابراز تاسف می کند که در این مقطع حساس هیچ ارتباطی میان او و رییس سازمان لیگ برقرار نیست. رییس سازمان لیگ گفته که کی روش برنامه های لیگ را بهم ریخته در حالی که وقتی درباره برنامه لیگ با او هیچگونه هماهنگی نشده، وی چگونه می تواند آن را بهم بزند؟

انتشار این مطالب در سایت فدراسیون در نوع خود جالب توجه است و شاید به این موضوع کع گفته می شود توافقاتی صورت گرفته تا عزیزمحمدی به عنوان نایب رییس دوم و رییس سازمان لیگ به فدراسیون برگردد ربط داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها