يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۲۱۰۵
زمان انتشار: ۰۰:۲۹     ۱۸ مرداد ۱۳۹۱
پس از 60 سال بار دیگر دو ورزنه بردار ایرانی روی سکوی المپیک قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از لندن، 60 سال پیش و در المپیک سال 1952 هلسینکی فنلاند برای اولین بار دو وزنه بردار ایرانی به نام‌های محمود نامجو و علی میرزایی با کسب مدال‌های نقره و برنز المپیک روی سکوهای دوم و سوم المپیک قرار گرفتند.

این بار و پس از 60 سال یکبار دیگر دو وزنه بردار کشورمان دو پرچم ایران را در کنار هم به اهتزاز درآوردند.

بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی دو وزنه بردار ایران امشب مدال‌های طلا و نقره المپیک 2012 لندن را کسب کردند تا به این ترتیب تاریخ پس از 60 سال یکبار دیگر تکرار شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۹ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
به نام خدا
خدا پشت و پناهتان باد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها