أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۲۱۲۳
زمان انتشار: ۰۱:۰۲     ۱۸ مرداد ۱۳۹۱
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد اظهارات محمد علی آبادی مبنی بر اهدای پاداش 100 میلیون تومانی و درخواست نشان لیاقت گفت:‌ من نشان لیاقتم را از مردم گرفته ام.

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از لندن، محمد بنا درباره نا داوری در کشتی سعید عبدولی گفت: همیشه همین است. وقتی دبیرکل کمیته بین‌المللی المپیک فرانسوی است، باید این اتفاق بیفتد. از طرفی حضور دو ایرانی در فینال دو وزن پایانی برای آنها سخت است.

وی ادامه داد: چه کاری می‌توانستم انجام دهم. هیچ کاری از دستشان بر نیامد. تمام ناداوری‌ها در کشتی در خاک انجام می‌شود خوشبختانه عبدولی آنقدر روشن کشتی گرفت که هر کس هم که تخصص نداشت می‌توانست بفهمد که او برنده اصلی است.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در پاسخ به این سؤال که چه کار می‌توانیم بکنیم که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم، گفت: اگر کسی هم داشتیم نمی‌توانستیم کاری انجام دهیم چون ما تا بحال در کشتی فرنگی عنوان‌دار نبودیم. برایشان قابل هضم نیست. ایران 4 فینالیست در کشتی فرنگی داشته باشد.

بنا در پاسخ به این سؤال که علی‌آبادی از پاداش 100 میلیون تومانی و درخواست نشان لیاقت برای وی خبر داده است، گفت: نشان لیاقتم را از مردم گرفته‌ام.

وی درباره کشتی‌های رضایی گفت: قاسم با کشتی‌های زیبایی که گرفت به فینال رسید و نشان دادکه شخصیت قهرمانی دارد. برد قاسم رضایی ما را قهرمان المپیک می‌کند. فقط طلا می‌خواهم، مردم دعا کنند قاسم طلا بگیرد.

بنا در پاسخ به این سؤال که از مسؤلان برای عبدولی چه درخواستی دارد، گفت:‌ از نظر من او قهرمان المپیک است. مسئولان هم چیزهایی را هم که می‌خواهند به من بدهند به عبدولی بدهند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۷
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۰ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۱
۱۰
۰
واقعا تختی دیگر بنا باشد تا بنا باشد دل مردم شاد باشد
پاسخ
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۰ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۱
۱
۳
جناب آقای بنا با تشکر از زحمات شما لطفآ شما بعد از کسب این همه افتخار همانند آقای شمس درفوتسال راه خود را گم نکنید
پاسخ
رامهرمزی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۴ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۱
۴
۰
عمیفا ازاین اقدام ناراحت شدیم برای جامعه کشتی متاسفیم این داورروزی وجدانش بسراغش خواهد امد وتا ابد زجر میکشد واما استاد بی بدیل بنا عزیزحق پهلوانی رانسبت به ملت رشید ایران ادعا کرد مایه مباهات است ودرقلب ملت جاگرفت باید قدر همدیگر را بدانیم عبدولی عزیز ناراحت نباش ملت ایران تو را قهرمان میدانند همانگونه که استاد بنا گفت درود برهمه شما
پاسخ
کوهدشت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۳ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۱
۳
۰
افرین بنا دوست دارم خدا قوت ، خسته نباشید . حیف شد طالب نعمتی رو دعوت نکردید
پاسخ
مهدى
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۷ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۱
۴
۰
جناب اقاى بنا
مراتب ادب و احترام خود را تقديم شما و اعضاى تيم مشتى فرنگى مينمايم و از بابت مديريت فراتر از تصور و شگفت انگيز حضرتعالى در اين رشته ورزشى كه به واقع موجب تثبيت و شروع حركتى روبه رشد و تعالى در كشتى فرنگى را باعث گرديد عرض دستبوس و سپاس دارم.
اميد
پاسخ
یاس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۶ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۱
۵
۰
دمت گرم تختی دوران.بنا بنای کشتی و جوانمردیه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۷ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۱
۴
۰
افرین جنا بنا
پیروز باشید همیشه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها