کد خبر: ۷۲۲۱۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۱۸ مرداد ۱۳۹۱

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: وقتی قوه قضاییه برای مجازات فائزه هاشمی اقدام موثری انجام نمی دهد ،همان بهتر که فائزه هاشمی خودش به خارج کشور برود.

زهره طبیب‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که با فارس، گفت‌وگو می‌کرد، خروج فائزه هاشمی از کشور را در حالی که حکم محکومیتش صادر شده بود، محکوم کرد و اظهار داشت: ‌معتقدم اگر امثال فائزه هاشمی خارج از کشور باشند، این حسن را دارد که فتنه‌های دیگری را سامان‌دهی نمی‌کنند، چراکه ‌با حاشیه امنی که وی دارد، ممکن است فردا فتنه دیگری را سامان‌دهی می‌کرد.
 
وی ادامه داد: با توجه به نحوه برخورد قوه قضاییه با فائزه هاشمی، امیدی برای تنبیه و مجازات وی به خاطر اعمال خلافی که علیه نظام داشته و همچنین نقش مؤثری که در فتنه 88 ایفا کرده، وجود ندارد و چنین جسارتی در قوه قضاییه برای این اقدام وجود ندارد بنابراین بهتر است شر فائزه هاشمی از سر نظام کم شود.
 
این نماینده مجلس بر همین اساس تاکید کرد: عدم حضور فائزه هاشمی در کشور خیلی بهتر از این است که در ایران حضور داشته باشد چراکه وقتی قدرت مقابله با فتنه‌گر وجود ندارد، بهتر است فتنه‌گر به لحاظ فیزیکی هم که شده حضور نداشته باشد.
 
طبیب‌زاده در پایان گفت: اینکه فائزه هاشمی هر‌چه دلش می‌خواهد در خارج از کشور بگوید، اپوزیسیون راه بیندازد و هر فتنه‌گری‌ای که دوست دارد، در خارج از ایران انجام دهد، بهتر از فتنه‌گری در داخل نظام است چراکه دفع افسد به فاسد است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۹ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
مگه شما امیدی هم به مجازاتش داشتید؟!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها