يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۲۲۴۵
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۱۸ مرداد ۱۳۹۱
رئيس فدراسيون جهاني کشتي، داوران ديدار سعيد عبدولي، فرنگي‌کار کشورمان را محروم کرد.

  در ديدار مرحله يک‌چهارم نهايي وزن 66 کيلوگرم کشتي فرنگي، داور بلاروس که به عنوان داور وسط ديدار سعيد عبدولي و استيو گينو از فرانسه را قضاوت مي‌کرد با بي‌عدالتي حق نماينده کشورمان را پايمال کرد و در نهايت دست کشتي‌گير فرانسوي به عنوان فرد پيروز بالا رفت.


پس از اين موضوع که با اعتراض رسمي مسئولان ورزش کشورمان که در لندن حضور داشتند و اعتراضات خودجوش مردمي با ارسال ايميل‌هاي اعتراضي به رئيس فدراسيون جهاني کشتي و ساختن صفحات اعتراضي در فضاي مجازي همراه بود؛ مارتينتي، رئيس فيلا، رأي به محروميت داوران اين ديدار داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۷ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
ایا با این کار حق به حق دار میرسد باید برای فردا فکری کرد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۸ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
چه فایده
پاسخ
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۳۴ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۱
۱
۰
نيم ساعت گريه كردم براي غريبيسعيد عبدولي
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها