أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۲۲۸۶
زمان انتشار: ۱۷:۴۶     ۱۸ مرداد ۱۳۹۱
نظامیان رژیم بحرین در ادامه اقدامات سرکوبگرانه خود و در سایه سکوت مدعیان دفاع از حقوق بشر که چراغ سبزی برای ادامه جنایات است، به 24 منطقه در این کشور یورش بردند و با انواع شیوه های غیرانسانی به سرکوب قیام مردمی پرداختند.

مهر، پایگاه الوفاق گزارش داد: حملات به منازل مردم، شکستن حریم خانه ها، ضرب و شتم مردم و دیگر اقدامات سرکوبگرانه نظامیان رژیم بحرین ادامه دارد.

بیش از 24 روستا و منطقه در بحرین در معرض اقدامات انتقام جویانه نظامیان وابسته به رژیم قرار گرفتند، هفت نفر در نتیجه خشونت نظامیان زخمی شدند، بازداشتها ادامه پیدا کرد و بسیاری هنگام بازداشت مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

نظامیان رژیم از سلاح ساچمه ای که سلاحی ممنوعه است و نیز گازهای سمی و خفه کننده علیه منازل با هدف آزار بیشتر مردم استفاده کردند.

مناطق زیادی شاهد تظاهرات مردمی علیه رژیم بحرین بود که از جمله آنها می توان به بنی جمره، الدراز، ابوقوه، القدم، السهله الجنوبیه، منامه، النعیم، جدحفص، المصلی، توبلی، السنابس، المعامیر، العکر، ستره الخارجیه، وادیان، القریه، الهمله، المالکیه، عالی، الجفیر، النویدرات و شهرکان اشاره کرد.

نظامیان بحرینی تظاهرات مسالمت آمیزی که در مرکز منامه پایتخت بحرین برگزار شده بود و خواسته آنها برقراری دموکراسی بود را سرکوب کردند.

نظامیان رژیم بحرین با سلاح ساچمه ای به تظاهرات کنندگان در منامه حمله کردند.

نظامیان رژیم با حمله به منزلی در منطقه سلماباد قبل از اینکه ساکنان منزل از آن خارج شوند آن را غرق در گازهای سمی و خفه کننده کردند.

هدف نظامیان رژیم قتل همه ساکنان این منزل بود و در اثر این حمله ساکنان منزل دچار حالت خفگی شدند و اهالی آنها را نجات دادند.

همچنین نظامیان بحرینی تظاهرات مسالمت آمیز و زنجیره انسانی که مردم ستره ایجاد کرده بودند، سرکوب کردند و ضمن تعقیب تظاهرات کنندگان در خیابانها بسیاری از مناطق ستره را غرق در گازهای سمی کردند.

در منطقه الدیه نیز نظامیان رژیم بحرین با وجود اینکه هیچ تظاهراتی در آن منطقه برگزار نشده بود ضمن محاصره روستا و یورش به آن به آزار و اذیت ساکنان پرداختند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها