أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۲۴۴۲
زمان انتشار: ۱۵:۲۹     ۱۹ مرداد ۱۳۹۱
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی شایعات منتشره مبنی بر اینکه زائران ربوده شده در سوریه از نظامیان بوده اند، را تکذیب کرد.

علاءالدین بروجردی در گفت و گو با خانه ملت، در واکنش به شایعات منتشره مبنی بر اینکه زائران ربوده شده در سوریه از نظامیان بوده اند، گفت: همه جهانیان مطلع هستند که مردم ایران به دلیل عشق و علاقه به اهل بیت (ع) و زیارت حضرت زینب(س) و حضرت رقیه (س) به سوریه مسافرت می کنند و سفر زائران ایرانی به سوریه پدیده جدیدی نیست.

نماینده بروجرد در مجلس با بیان اینکه رسانه های غربی با هدف حمایت و توجیه حرکت ضد انسانی تروریست ها اقدام به انتشار چنین اخباری می کنند، تصریح کرد: خبر منتسب به وزیر خارجه کشورمان صحت ندارد، چراکه امکان ندارد وزیر خارجه مطلبی خلاف واقع را مطرح کند.

وی یادآور شد: حمله به زائران ایرانی بی سابقه نبوده و این افراد نیز مانند زائرانی هستند که در گذشته نیز مورد حمله تروریست ها قرار گرفته اند و این بار هم وضعیت مشابهی اتفاق افتاده است.

گفتني اينكه اظهارات وزير خارجه در گفت و گو با خبرگزاري ايسنا بازتاب وسيع داخلي و خارجي داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها