يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۲۵۳۳
زمان انتشار: ۰۲:۱۳     ۲۰ مرداد ۱۳۹۱
قهرمان فوق سنگین قهرمان جهان گفت: با سعی و تلاش به دنبال تداوم قهرمانی‌هایم در رقابت‌های آینده هستم.

فارس، بهداد سلیمی که عنوان قهرمانی 2012 لندن را به دست آورده است پس از ورود کاروان وزنه برداری به ایران در جمع خبرنگاران گفت: زحمات زیادی برای این قهرمانی کشیده بودم و از به دست آمدن آن بسیار خوشحالم.

وی ادامه داد: سعی و تلاشم را می‌کنم تا به گونه‌ای عمل کنم تا این قهرمانی‌های تداوم داشته باشد تا در مسابقات آینده جهانی و المپیک بتوانم باز هم قهرمانی به دست بیاورم.

سلیمی در پاسخ به این سؤال که چرا نتوانست رکودجهان را بشکند گفت: شرایط مسابقه به گونه‌ای بود که این اتفاق نیفتاد. هر چند که اولویت ما همیشه مدال طلا است و این طلاست که می‌ماند و رکورد شکنی در اولویت‌های بعدی قرار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها