يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۲۵۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۲۰ مرداد ۱۳۹۱
تکواندوکار وزن 80- کیلوگرم تیم ملی ایران در نخستین دیدار برابر "نیکولاس‌گارسیا" تکواندوکار تیم ملی اسپانیا رفت و با شکست وی به مرحله بعدی صعود کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به لندن، یوسف کرمی کاپیتان تیم ملی تکواندوی ایران در نخستین بازی خود به مصاف یکی از بهترین‌های تکواندو اسپانیا و اروپا به نام "گارسیا" رفت.

کرمی در راند اول با نتیجه یک‌ بر صفر تکواندوکار تیم ملی اسپانیایی را شکست داد. راند دوم با نتیجه‌ 4 بر یک به سود تکواندوکار اسپانیایی به پایان رسید و در در نهایت کرمی با نتیجه 8 بر 2 شکست خورد.

حریف اسپانیایی نفر پنجم رنکینگ جهانی در این وزن بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها