يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۲۶۸۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۳     ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
عبدالرضا سیف در مورد فعالیت‌های بسیج اساتید گفت: بسیج اساتید حلقه‌های علمی در موضوعات مختلف از جمله تحول در علوم انسانی،‌ اقتصاد مقاومتی و علم و فناوری تشکیل داده است.

فارس، عبدالرضا سیف مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ، در نشست فرهنگی بسیج اساتید که در دانشگاه آزاد واحد تهران شمال برگزار شد، با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید به سمت قله‌های دانش پیش خواهیم رفت، گفت: سال گذشته یک درصد از تولید علمی جهان متعلق به ایران بود اما امسال دو درصد از تولید علمی جهان به جمهوری اسلامی ایران تعلق دارد.

سیف با اشاره به اینکه دشمن سعی دارد از طریق اقتصاد به ملت ایران فشار بیاورد، تصریح کرد: در عرصه جهاد علمی دشمنان بر روی بحث‌های اقتصادی تکیه دارند و در یک جنگ شدید اقتصادی با تمامی قوا به مقابله با ایران می‌پردازد؛ ولی ملت با بصیرت ایران با جهاد خود نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کنند.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ در مورد فعالیت‌های بسیج اساتید در زمینه‌های جهاد علمی- اقتصادی گفت: کارگروه‌های اقتصادی در بسیج اساتید تشکیل شده است که گزارش کامل آن را در دیدار اساتید با مقام معظم رهبری ارائه خواهیم داد.

وی ادامه داد: بسیج اساتید حلقه‌های علمی در موضوعات مختلف را از جمله تحول در علوم انسانی،‌ اقتصاد مقاومتی و علم و فناوری پیگیری می‌کنند تا یک نقشه جامع را ترسیم کنند.

سیف در مورد فعالیت‌های بسیج اساتید در زمینه‌های معنوی گفت: در باب معنویت، بسیج اساتید با تشکیل حلقه‌های صالحین توانسته است سومین نشست فرهنگی خود را در ماه مبارک رمضان برگزار کند.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران به روز قدس اشاره کرد و اظهار داشت: بسیج اساتید اعلام می‌کند هفته آینده در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها