کد خبر: ۷۲۷۸۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۶     ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به مدت زمان ثبت کد رشته های انتخابی کنکور 91 گفت: به تمامی داوطلبان اکیداً توصیه می شود در فرصت باقیمانده دفترچه انتخاب رشته، اصلاحات مربوطه و کدرشته های جدید را از روی سایت سازمان سنجش دریافت کنند.
دکتر حسین توکلی در گفتگو با مهر افزود: دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۱ از ۹ مرداد بر روی سایت قرار داده شده است و به تمامی داوطلبان اکیداً توصیه می شود در فرصت باقیمانده تا پایان مهلت انتخاب رشته الکترونیکی و با توجه به محدودیت زمان سریعاً به سایت سازمان مراجعه و نسبت به دریافت آن از سایت اقدام کرده و انتخاب رشته کنند.

وی افزود: دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی از طریق باجه های های پستی مرکزی شهرها نیز در صورتی که از سایت دریافت نکنند در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

توکلی اظهار داشت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته بر اساس ضوابط و شرایط اعلام شده و اطلاعیه های مذکور، مطالعه دقیق رشته های تحصیلی جدید علاوه بر رشته های موجود در دفترچه و اصلاحات دفترچه که بر روی سایت قرار دارد، اقدام کنند.

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند ۱۰۰ کد رشته - محل را از گروه های آزمایشی مجاز انتخاب کرده و در فرم پیش نویس درج کنند و پس از اطمینان از صحت و علاقه به آن کدرشته ها تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۳ مرداد به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت کد رشته های انتخابی اقدام کنند.

کنکور سراسری ۹۱ در روزهای ۸ تا ۱۰ تیرماه با رقابت یک میلیون و ۶۶ هزار و ۱۴۱ نفر برگزار شد و پس از انتخاب رشته داوطلبان در روزهای ۱۷ تا ۲۳ مرداد نتایج نهایی آزمون سراسری سال ۹۱ در روزهای ۱۵ تا ۱۷ شهریورماه اعلام می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها