يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۲۹۳۰
زمان انتشار: ۲۳:۳۹     ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
مدیرکل مدیریت حوادث غیر‌مترقبه آذربایجان‌شرقی گفت: زلزله امروز 146 کشته و یک‌هزار و 300 مجروح داشته است.

خلیل ساعی دقیاقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز در بیان آخرین جزئیات زلزله 6 ریشتری ورزقان و 6.2 ریشتری اهر اظهار کرد: شدت این زمین‌لرزه در شهر‌های اهر، هریس، کلیبر بیشتر از دیگر شهرهای استان بود ‌و ‌خسارت اعلام شده از سوی فرمانداران این شهرها از 50 تا 100 درصد اعلام شده است.

وی در خصوص میزان مجروحان و کشته‌های این زمین‌لرزه گفت: در شهرستان ورزقان تا‌کنون 50 نفر کشته، هریس 51 نفر و شهرستان اهر 45 نفر بر اثر زلزله‌های امروز جان باخته‌اند.

ساعی تعداد مجروحان این زلزله در این شهرستان‌ها را یک‌هزار و 300 نفر اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: تا این لحظه کشته‌ای از خود شهرهای زلزله‌زده گزارش نشده و تمام کشته شدگان مربوط به روستاهای این مناطق است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها