يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۲۹۶۵
زمان انتشار: ۰۴:۵۱     ۲۲ مرداد ۱۳۹۱
سیم کارت‌های قدیمی مشترکین همراه اول با سیم کارت‌های TCI به صورت رایگان و در محل تعویض می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، طرح تعویض سیم‌کارت‌های قدیمی همراه اول از سه ماه پیش آغاز شده و در سال جاری این طرح در استان‌های تهران و البرز اجرا خواهد شد.

این طرح مخصوص آن دسته از مشترکان همراه اول است که برروی صفحه نمایشگر تلفن همراه خود کلمه TCI را مشاهده می کنند؛ در این طرح سیم کارت‌های قدیمی جای خود را به سیم کارتهای جدید MCI خواهند داد.

به گزارش ايسنا، در جریان تعویض سیم کارت نیازی به مراجعه مشترکین نیست. در گام نخست پیامکی به مشترک ارسال می‌شود سپس ضمن تماس با مشترک نشانی دریافت و سیم‌کارت به صورت رایگان به وی ارسال می‌شود.

بنا بر اعلام گروه خدمات اول، اين طرح شامل یک میلیون و 800 هزار مشترک همراه اول می‌شود و تعویض سیم کارت به طور کامل رایگان است و هزینه تعویض در قبض تلفن نیز حساب نمی‌شود.

اما از ویژگی‌های سیم کارت‌های جدید MCI، ظرفیت بیشتر این سیم‌کارت برای ذخیره کردن اطلاعات استفاده بهتر و آسان‌تر از خدمات جدید همراه اول و سرویس‌های ارزش افزوده همچون پیام چند رسانه‌يی و اتصال به اینترنت عنوان مي‌شود که علت جایگزینی سیم‌کارت‌های جدید با سیم کارت‌های قدیمی است.

تمامی هزینه‌های این طرح توسط همراه اول پرداخت شده و برای مشترک هیچ گونه هزینه‌ای ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها