أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۳۰۷۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۲۲ مرداد ۱۳۹۱
نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی دو روز عزای عمومی در استان اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و احمد علیرضابیگی استاندار آذربایجان‌شرقی، با صدور پیام مشترکی، ضمن تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنانمان در حادثه زلزله در شهرستان‌های اهر، ورزقان و هریس، فردا و پس فردا را در استان عزای عمومی اعلام کردند.

متن پیام آیت الله مجتهد شبستری و احمد علیرضابیگی به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه زلزله شهرستان‌های اهر، ورزقان و هریس و روستاهای اطراف که موجب کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از هموطنان عزیز و آوارگی عده دیگری شد، موجب تاثر و تاسف شدید گردید.

اینجانبان ضمن عرض تسلیت به عموم اهالی محترم استان به ویژه به خانواده‌های محترم داغ‌دیده، از خدای سبحان برای کشته‌شدگان غفران و رحمت الهی و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت نموده و به مدت دو روز از فردا در استان آذربایجان شرقی عزای عمومی اعلام می‌کنیم.

امید است مسئولان مربوطه با جدیت تمام به وضع آوارگان رسیدگی کامل نموده و مردم عزیز نیز ارگان‌های ذیربط را در انجام خدمات‌رسانی بیشتر یاری کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها