يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۳۳۱۷
زمان انتشار: ۱۶:۵۷     ۲۳ مرداد ۱۳۹۱
رییس جمهوری اسلامی ایران كه صبح امروز -دوشنبه- به عربستان سعودی سفر كرده است، در نماز جماعت ظهر مسجدالنبی در مدینه منوره شركت كرد.
ایرنا، دكتر محمود احمدی نژاد پس از اقامه نماز جماعت، به زیارت قبر پیامبر اكرم (ص) و پس از آن به زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بقیع می رود.

 
رییس جمهوری عصر امروز پس از وداع با پیامبر اكرم (ص) و ائمه اطهار (ع) در بقیع، به مسجد شجره برای محرم شدن جهت انجام مناسك عمره مفرده خواهد رفت.

 
احمدی نژاد و هیات همراه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد شجره، محرم شده و سپس به مكه مكرمه عزیمت خواهد كرد.

 
اجلاس اضطراری سران سازمان همكاری های اسلامی با عنوان 'همبستگی اسلامی' قرار است سه شنبه شب ساعت 22 و 30 دقیقه به وقت محلی در قصر صفا در محله منای مكه مكرمه برگزار شود.

 
این اجلاس در شب اول تا سحر ادامه دارد كه حضار در میهمانی سحر 'ملك عبدالله' پادشاه عربستان سعودی شركت خواهند كرد.

 
رییس جمهوری در روزهای سه شنبه و چهارشنبه دیدارهایی دو جانبه با برخی مقامات كشورهای شركت كننده در اجلاس مكه خواهد داشت.

 
مراسم اختتامیه اجلاس اضطراری سران سازمان همكاری های اسلامی چهارشنبه شب در مكه مكرمه برگزار می شود و بیانیه این اجلاس ساعت دو بامداد پنجشنبه به وقت محلی منتشر خواهد شد.

 
دكتر احمدی نژاد، پنج شنبه به تهران باز خواهد گشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها