کد خبر: ۷۳۳۳۲
زمان انتشار: ۱۷:۳۴     ۲۳ مرداد ۱۳۹۱
پس از حذف سرگروهي به تازگي شوراي صنفي نمايش تصميم گرفت، تمام پنج سالن سينما «آزادي» از نمايش كليه فيلم‌هاي سينمايي محروم كند.
حبيب كاوش در گفت وگو با ايسنا، درباره اين كه آيا سالن‌هاي مختلف سينما آزادي به جز سالن سرگروه آن مي‌توانند حواله اكران فيلم‌هاي عيد فطر را دريافت كنند تصريح كرد: خير . ما در جلسه‌‌مان مصوب كرده بوديم كه زير گروه‌هاي اين سينما هم از چرخه اكران حذف شده‌اند.

سخنگوي شوراي صنفي نمايش تاكيد كرد: به دليل تخلفات سينما «آزادي» هم سرگروهي سينما «آزادي» از آن مجموعه گرفته شده و هم سالن‌هاي زير گروه آن سينما فعلا حق نمايش هيچ فيلمي را ندارد.

پرديس سينمايي آزادي پرمخاطب‌ترين مجموعه سينمايي كشور است كه به تنهايي حدود يازده درصد از فروش سالانه سينما را در كل كشور برعهده دارد.

در ماه‌هاي اخير چالش ميان حوزه هنري و شوراي صنفي نمايش براي اكران برخي از فيلم‌هاي سينمايي به شدت بالا گرفته است. از آنجا كه يكي از مالكان سينما آزادي حوزه هنري است شوراي صنفي نمايش به دليل كنترل رفتارهاي حوزه هنري و همچنين تنبيه اين سينما به دليل آنچه رفتار فراقانوني و غيرقانوني خوانده بود‌‌، «آزادي» را ابتدا از سرگروهي حذف و در جديدترين اقدام علاوه بر سالن سرگروه‌، تمام چهار سالن ديگر اين سينما هم فعلا و تا تصميم بعدي اعضاي شوراي صنفي نمايش نمي‌توانند هيچ فيلمي را اكران كنند.

به گزارش ايسنا، اين روزها سينما «آزادي» فيلم‌هاي قديمي «آزمايشگاه»، «شور شيرين»، «قفس طلايي» ، «چك» ، «راه بهشت» ، «بدون اجازه» و «كيميا و خاك» را اكران مي‌كند و براي اكران فيلم‌هاي جديد در روزهاي آتي با تصميم اخير شوراي صنفي نمايش، قطعا دچار مشكل مي‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها