أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۳۴۳۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۸     ۲۴ مرداد ۱۳۹۱
وقتی فقط شکست های پای دولت نوشته می شود:
یادتان رفته در المپیک پکن چه بر سر دولت و کشور آورید؟ یادتان رفته چطور دوران درخشان{!!} خود را -که کلا" در دو المپیک روی هم ۹ مدال آوردید- بر سر دولت نهم کوبیدید؟ ناکامی های ورزشی گردن دولت است و موفقیت ها به واسطه ی زحمت های ده ساله (!) خود ورزشکاران؟ احتمالا این تاکید بر ده سال هم اتفاقی است!؟ شرم هم خوب چیزی است. آنقدر راه برای انتقاد و انتقام از دولت دکتر احمدی نژاد هست که دیگر نخواهید به این حرافی ها متمسک شوید.
سرویس سیاسی پایگاه 598 - مجدالدین معلمی/ دیروز مهندس هاشمی طبا رییس کمیته ی ملی المپیک دوران ریاست جمهوری حجه الاسلام خاتمی در روزنامه ی شرق در مقاله ای با تیتر "مصادره ی افتخار" اعلام کرد مدیران و تصمیم گیران ورزشی هیچ نقشی در موفقیت تاریخی کاروان المپیک نداشته اند و صرفا تلاش ده ساله (!) ورزشکاران عامل این توفیق بوده است.



یادتان رفته در المپیک پکن چه بر سر دولت و کشور آورید؟ یادتان رفته چطور دوران درخشان{!!} خود را -که کلا" در دو المپیک روی هم ۹ مدال آوردید- بر سر دولت نهم کوبیدید؟ اگر جار و جنجال، هجمه ها و بیانیه های رنگارنگ هم سلک ها را یادتان رفته، جهت یادآوری یکی از آنها را-بیانیه سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی- در ادامه بخوانید:

" نتایج ضعیف کاروان ورزشی ایران در المپیک پکن، آیینه تمام نمای مدیریت دولت کنونی در عرصه ورزش است {منظور مدیریت دو ساله احمدی نژاد است!} و خوشبختانه عرصه المپیک، آوردگاه نتایج عینی است. از این رو نمی توان با دستکاری در آمار، شکست ها را به نام دستاورد در پیشگاه مردم عنوان کرد.

آقای احمدی‌نژاد باید بداند طی ۱۲ سال گذشته پکن نخستین میدانی بود که حاصل مدیریت دولت ایشان در ورزش نمایان گشت و ضعیف‌ ترین نتیجه در طی سه دوره گذشته المپیک برای کاروان ورزش ایران رقم خورد.

آیا آقای رئیس‌جمهور می‌داند که در المپیک ۲۰۰۰ سیدنی و ۲۰۰۴ آتن در دوران دولت اصلاحات ورزشکاران ما در دو المپیک به ۵ مدال طلا، دو نقره و دو برنز دست یافتند؟ کاروان ورزش دولت اصلاح ‌طلب خاتمی کارنامه موفقی در سیدنی ۲۰۰۰ داشت که به سه طلا و یک برنز دست پیدا کردند و در آتن ۲۰۰۴ به دو مدال طلا، دو نقره و دو برنز دست یافتند..."

ناکامی های ورزشی گردن دولت است و موفقیت ها به واسطه ی زحمت های ده ساله (!) خود ورزشکاران؟ احتمالا این تاکید بر ده سال هم اتفاقی است!؟ شرم هم خوب چیزی است. آنقدر راه برای انتقاد و انتقام از دولت دکتر احمدی نژاد هست که دیگر نخواهید به این حرافی ها متمسک شوید. لااقل می شد مثل خیلی از همپالگی ها ساکت شوید.

انصاف داشته باشید. ورزش ایران در دو آوردگاه –بازی های آسیایی و المپیک- جهش خیره کننده داشته است. انتظار اعتراف به پیشرفت ورزش در دوران دکتر احمدی نژاد را از شما نداریم ولی می توانستید یک لحظه زبان تان به خیر بچرخد و با یک خدا قوت گویی ساده در شادی عمومی ایرانیان شریک شوید.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۲ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
۳۰
۱۲
مگر ما شگفتی سازی ورزشکارانمان را در بازیهای آسیایی فراموش می کنیم و هنوز انرا فراموش نکرده بهترین رتبه المپیکی بعد از انقلاب را می آوریم این دقیقا مصداق حرف رهبری است که فرمودند این دولت چندین برابر همه ی دولت های پیشین کار کرد و نتایج آن را به تدریج ملت ایران خواهنددید ننگ و شرم بر انانی که حسادت چشمانشان را کور کرده و عقلشان را ضایل! کاش ایرانی هیچگاه چنین لکه های ننگ و فرزندان ناصالحی را به چشم نمی دید که اگر نبودند اینان پیشرفت های محیرالعقول ما به تعبیر رهبری در این 30 سال به فتح همه ی قله های جهان در همین 30 سال بدل می شد ننگ بر اینان باد و مرگ بر مرام و تفکر خود و رهبرانشان که همگی می شناسیمشان
پاسخ
انصاف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۴۹ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
۲۵
۵
واقعا حق مطلب را ادا کردید
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۵۰ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
۲۲
۷
عال بود اقای معلمی این تیز بینی هاست که افراد و رسانه ها را متمایز میکند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۵۳ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
۲۲
۴
حیف که هیچ کس به این قضیه توجه نکرد . اینها اینقدر وقیح هستنتد ....
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۵۴ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
۲۳
۱۴
امپیک پکن نتیجه مدیریت افتضاح دولت خاتمی بود
پاسخ
رامبد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۵۵ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
۷
۱۵
بابا راست گفته چرا بهتون زور میاد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۵۰ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
رامبد کی زور گفته
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۵ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
۱۶
۱۲
درود بر محمود جان
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۳ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
۶
۷
اگه این حرفا رو نزنه پس چی بگه ، موش بخورتت جیگر!
پاسخ
یونس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۵ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
۱۰
۵
تو زمان خاتمی وقتی ایران با 8طلا در رده دهم آسیا ایستاد کلی دولتی ها به خودشون افتخار کردن
در دولت احمدی نژاد یکبار با ده طلا ششم شدیم و یکبار هم با 20طلا چهارم
در مورد پکن هم ایران میتونست یکی از بهترین نتایجشو بدست بیاره اما سوریان که همه فکر می کردن طلا میگیره بطور شگفت انگیزی در همون بازی اول حذف شد،رضازاده بخاطر سلامتیش نتونست شرکت کنه و بهدادسلیمی هم بدترین پرتاب عمرشو کرد در ضمن یوسف کرمی و ساعی هم با همدیگه هم وزن شدن و بخاطر همین یوسف از المپیک جا موند
پاسخ
man
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۱ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
چه خوب مطالبو سرهم میکنی بون اینکه اطلاعی داشته باشی
بهدادسلیمی پرتابگره یا وزنه بردار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
من و تو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۵ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
من یادمه
پاسخ
غلامرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۹ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۱
۴
۰
ما درزماناقاي احمدي نزاددرهمه كارها موفق بوديم از جمله ورزش
پاسخ
lمهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۰ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۱
۲
۱
باید منطقی باشیم .اگه حرف حقه بپذیریم
پاسخ
جلال
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۶ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۱
۳
۰
درود بر محمود احمدی نژاد عزیز که با همه نا ملایمات هنوز لبخند بر لبان دارد که لبخند یکی از نشانه های ادمهای با ایمانه...خدا قوت مرد ایران
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها