کد خبر: ۷۳۷۶۹
زمان انتشار: ۱۶:۲۶     ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
پیریایی یا همان استانداری که برخی همدانی ها از رفتنش شاد و در مقابل بعضی قمی ها با دیدنش بر مسند استانداری شهرشان، ماتم گرفتند؛ قصد دارد تا خدمات دولت نهم و دهم به مردم قم را آنچنان که بایسته و شایسته است، به معرض نمایش مردم بگذارد تا پاسخی باشد بر همه آنان که قصد کتمان دست آوردهای دولت احمدی نژاد دارند.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، دولت نهم و دهم در استانهای محروم کشور کارنامه موفقی برجای گذاشته است. دستاوردهایی که نمی توان براحتی از کنار آنها گذشت اما بروز جریانی مرموز در بدنه دولت باعث گردید تا این دستاوردها در کام مردم مومن و متعهد کشور تلخ گردد و عده ای از باندهای قدرت و ثروت فرصت یابند تا حجم انبوه این خدمات را کتمان کنند.

تغییر استاندار قم در سال پایانی دولت را شاید یکی از آخرین جنجالهایی بتوان نام برد که به جریان انحرافی نسبت داده شد به نوعی که مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید نیز از حواشی این جنجال و هیاهو در امان نماند.

اعتراضات برخی علما و مسئولین استان به این تغییر راه بجایی نبرد و آقای احمدی نژاد آنچه را که بدنبال آن بود، نهایتا اجرایی کرد و در این زمینه نیز تسلیم نشد.

اصولا احمدی نژاد بنابر روحیه جسورانه و بی باکانه اش تسلیم بشو نیست و این تسلیم ناشدنی وی در اغلب مسائل مثبت و در برخی مسائل متاسفانه بسیار هزینه زا و اشتباه بوده است.

با توجه به میزان محبوبیت استاندار قبلی در بین علما و مردم قم بخاطر تلاشهای قابل تقدیرش با این حال به نظر می رسد که آقای احمدی نژاد او را گزینه ای هماهنگ و مناسب برای معرفی دستاوردهای دولت نهم و دهم در استان قم ندیده است و در آخرین سال دولت دهم تصمیم به عزل او کرد.

احمدی نژاد سعی دارد تا در سال آخر دولت خود، علاوه بر اتمام سریع پروژه های نیمه تمام، خدمات دولتش در استانها را توسط نیروهای هماهنگ با سیاستهای خود بصورت کامل و تمام به معرض نمایش برای عموم مردم بگذارد از همین رو پیریایی از برگزاری اولین نمایشگاه‌ جلوه‌های خدمت در قم خبر داد و گفت: بخش اعظمی از نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار شامل اطلاع‌رسانی درباره بیش از 30 پروژه‌ مهر ماندگار استان قم خواهد بود.

 کرم‌رضا پیریایی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر ضرورت اطلاع‌رسانی کامل و به موقع در مورد خدمات دولت به مردم، اظهار داشت: در این راستا نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار ویژه ارائه گزارش عملکرد هفته دولت در قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نقش اطلاع‌رسانی شایسته به مردم در ایجاد امید و انگیزه در اقشار مختلف جامعه، گفت: امسال نمایشگاه هفته دولت با عنوان جلوه‌های خدمت ماندگار، در بخش‌های مختلف به معرفی طرح‌های مهرماندگار در استان قم اختصاص یافته است.

استاندار قم با اشاره به اختصاص بیش از هزار و 200 مربع فضای نمایشگاهی برای ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های مختلف در طول دولت نهم و دهم، افزود: بخش اعظمی از نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار شامل اطلاع‌رسانی در مورد بیش از 30 پروژه‌ مهر ماندگار استان قم خواهد بود.

وی با اشاره به عزم دولت به تکمیل پروژه‌های مهم و اشتغال‌زا در یک‌ سال باقیمانده از دولت دهم، تصریح کرد: پروژه‌های مهر ماندگار در استان قم نیز همانند دیگر نقاط کشور با سرعت در حال پیگیری و تکمیل است.

پیریایی با تاکید بر نقش دستگاه‌های اجرایی استان در اطلاع رسانی مطلوب در مورد خدمات دولت در نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار، خواستار حضور گسترده و موثر دستگاه‌های اجرایی استان در این نمایشگاه شد.

خاطرنشان می‌شود نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار ویژه ارائه گزارش عملکرد در هفته دولت با محوریت طرح‌های مهرماندگار از دوم الی پنجم شهریورماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی قم برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها