أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۳۸۰۳
زمان انتشار: ۱۷:۳۹     ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
به نظر می رسد مانوئل ژوزه اصلا رغبتی به استفاده از مربی ایرانی در کنار خود ندارد و از روز اول هم به ناچار این شرط باشگاه را پذیرفته است.
مانوئل ژوزه

سایت گل- حدود یک هفته از استعفای محسن عاشوری ازحضور در کادر فنی پرسپولیس می گذرد اماهنوزجانشین وی انتخاب نشده است.طبق آنچه باشگاه پرسپولیس اعلام کرده قرار است این اتفاق به زودی رخ دهد و تا پایان هفته مشخص شود که کدام یک از پیشکسوتان پرسپولیس جای عاشوری را می گیرند. در این خصوص انتخاب دستیار ایرانی از کمیته فنی به مانوئل ژوزه تفویض شد و همه منتظراین هستند تا مانوئل از بین گزینه هایی که باشگاه به او معرفی کرده یکی را انتخاب کند.

در این بین کنار رفتن حمید درخشان از کاندیداتوری  این پست که تا دو قدمی آن پیش رفته بود هم در نوع خود جالب به نظر می رسد.حال از کناره گیری درخشان می توان دو برداشت داشت؛یکی اینکه باشگاه به او اعلام کرده درست نیست یکی از اعضای کمیته فنی دستیار مانوئل شود ودرخشان هم حرف باشگاه را گوش کرده و انصراف داده است.احتمال دوم هم این است که وقتی درخشان فهمیده با حضور در کادر فنی نمی تواند در امور فنی تیم دخالت کند و باید نقشی فرمالیته در بازی ها و تمرینات تیم ایفا کند کناره گیری کرده چرا که روحیه او با این سبک کاری منافات دارد.


در این میان به نظر می رسد مانوئل ژوزه اصلا رغبتی به استفاده از مربی ایرانی در کنار خود ندارد و از روز اول هم به ناچار این شرط باشگاه را پذیرفته است. حالا و در شرایطی که کادر بدون مربی ایرانی شده مانوئل هم هیچ اصراری به پر کردن جای عاشوری ندارد.

دراین بین اگر باشگاه از مانوئل بخواهد فلان مربی باید در کادر فنی باشد او هم با این مساله کنار می آید اما وقتی انتخاب با او باشد از آنجایی که وی هیچ شناختی از مربیان ایرانی و پیشکسوتان پرسپولیس ندارد قاعدتا این اتخاب طول خواهد کشید .بدین ترتیب با در نظر گرفتن بی میلی او فعلا نباید منتظر اعلام نامی از سوی او و به تبع آن باشگاه پرسپولیس باشیم.

به نظر می رسد مانوئل فقط حرف دستیار معتمدش پدرو بارنی که سه چهار سال کنارش بوده  را قبول دارد و حتی اگر مربی ایرانی هم به نیمکت سرخ اضافه شود نقش تاثیرگذاری نخواهد داشت مگر اینکه خود آن مربی این را  ازباشگاه بخواهد و به این شرط بیاید و مانوئل هم به  ناچاربپذیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها