کد خبر: ۷۳۸۸۹
زمان انتشار: ۰۱:۵۰     ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
شيادي رسانه ها و محافل ضدانقلاب در سوءاستفاده از زلزله اخير آذربايجان، با اعتراض مدير يك شبكه ماهواره اي تعطيل شده در خارج مواجه شد.
به گزارش کیهان داريوش سجادي مدير شبكه ماهواره هما و از همكاران نشريات زنجيره اي با اشاره به موج سواري محافل مذكور نوشت: تحمل مصيبت زمين لرزه اخير در آذربايجان شرقي سخت است اما سخت تر از آن تحمل «مرد رندي» مرد رنداني است كه مزورانه كاسه داغ تر از آش شده و براي مصيبت زدگان زمين لرزه اخير شيون و استغاثه جان سوزشان اسباب تحير صاحب دلان را فراهم كرده.
وي مي نويسد: ايرانيان در يك هم دلي ستودني در كنار سازمان هاي امدادرسان به كمك زلزله زدگان شتافتند و خوشبختانه توانستند امواج مصيبت را مديريت كرده و اوضاع را تحت كنترل درآورند. اما ظاهرا براي ارباب فتنه در آمريكا و انگلستان و عمله و اكله ايشان در داخل و خارج كشور تنها امر حائز اهميت ماهي مراد گرفتن از آب گل آگود است و بر همين اساس طي چند روز گذشته تمام ظرفيت هاي فعال و راكد خود را بكار گرفته و با تمام توان در رسانه هاي خود در لندن (BBC) و واشنگتن (VOA) و پراگ (راديو فردا) و هلند (روزآنلاين) از موضع خيرخواهي و نوعدوستي فرياد تظلم برآورده و مسئولين را مورد شماتت قرار داده اند كه چرا نسبت به زلزله زدگان تعلل مي ورزيد!؟ چرا زودتر تسليت نگفتيد!؟ چرا به مصيبت زدگان كمك نمي كنيد!؟ اشك تمساح هائي كه از شدت تصنع مهوع است. گوئي دولتمردان واشنگتن و لندن به انضمام عقبه ايراني-رسانه اي تحت تابعيت شان در غم تلخكامي و شدائد ايرانيان شب و روزشان را گم كرده و اشك ماتم امان شان را بريده است!
وي خاطر نشان كرد: نازكدلي اين گروه براي رنج مردم ايران در حالي دل هر صاحب معنائي را از شدت عواطف انساندوستانه ايشان به شوق مي آورد كه توسط همين «نازكدلان نوع دوست» سنگين ترين تحريم هاي اقتصادي بر گرده ايرانيان نهاده شده تا از طريق قرار دادن ايشان در تنگناهاي معيشتي و غذائي و داروئي و اقلام مصرفي قامت استوار و خودباشانه ايرانيان را به اتهام مطالبه زيست مستقل به زانو درآورند! با ديدن چنين دورويي ها و بي اخلاقي ها و تزويرهايي است كه انسان ياد اين ابيات مي افتد:
در جامه شباني گرگان روز مزدند
با قافله رفيق اند اما شريك دزدند
در سر هزار فتنه، نيرنگ هاي رنگي
اهل كدام مرزند اين روميان زنگي
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها