کد خبر: ۷۳۹۲۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
این برای اولین بار است که مردم استرالیا به فرموده امام خمینی ره گوش فرا داده و آن را به اجرا در می آوردند
جام نیوز، برای نخستین بار در استرالیا راهپیمایی روز جهانی قدس که در همه جهان اسلام و بیشتر پایتخت های کشورهای غربی برپا می شود، برگزار خواهد شد.


کمیته روز جهانی قدس در استرالیا از همه اقلیت های عربی و اسلامی و ملت های آزاد و وجدان های آگاه خواست تا در این روز جهانی که با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مصادف است، شرکت کنند.


این تظاهرات ساعت 14 تا 16 از بوستان «هاید پارک» سیدنی آغاز می شود و تا میدان «مارتن پلیس» ادامه دارد. تظاهرکنندگان در برابر کنسولگری آمریکا تجمع می کنند.


مسجد الاقصی نخستین قبله مسلمانان هر روز با خطر تخریب و ویرانی رو به رو است، رژیم صهیونیستی با هدف یهودی سازی شهر قدس به کوچاندن ملت فلسطین، تخریب منازل آنها، تسلط بر زمین هایشان و ساخت شهرک های صهیونیست نشین روی خرابه های منازل فلسطینی ها اقدام می کند.

 


همه این اتفاقات در برابر چشم های خواب آلوده سازمان ملل متحد، شورای امنیت و رهبران کشورهای عربی صورت می گیرد که بیشتر آنها با رژیم صهیونیستی شریک جرمند.


اگر مسلمانان مسئله مرکزیت جهان اسلام یعنی مسئله فلسطین را به فراموشی بسپارند و در دریای مذهبی گری و طایفه گری غرق شوند و به کشتی دروغین نجات آمریکا آویزان شوند، همگی غرق خواهند شد و کسی از آنها نجات نمی یابد.


روز جهانی قدس، روز مستضعفین در زمین و احیای حق و یاری مظلوم و محکوم کردن متجاوز و ظلم و طغیان و محکومیت استکبار جهانی و در رأس آن رژیم صهیونیستی و آمریکاست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها