أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۳۹۴۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اعتبار 200 میلیارد تومانی سبد کالای کارمندان دولت با پیگیری های وزیر صنعت، معدن و تجارت تامین و توزیع سبد در سطح کشور آغاز شد.

حسن رادمرد گفت: اعتبار 200 میلیارد تومانی سبد کالای کارمندان دولت با پیگیری‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت تامین و توزیع سبد در سطح کشور آغاز شده است.

به گزارش مهر معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: سقف زمانی برای توزیع این سبد پیش‌بینی نشده است تا همه کارمندان بتوانند این سبد را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: توزیع استانی اقلام مشمول سبد کالایی صورت گرفته و وزارت صنعت، معدن و تجارت کالاهای مشمول سبد را از طریق مباشر در اختیار دستگاه‌های اجرایی که فهرست آنها نهایی شده، قرار داده است.

رادمرد با بیان اینکه کارمندان آموزش و پرورش نیز محتویات همین سبد را دریافت کرده‌اند، گفت: به‌ دلیل واضح‌تر بودن فهرست اسامی کارمندان آموزش و پرورش نسبت به برخی دستگاه‌های دولتی، عرضه این سبد به کارمندان این دستگاه، سرعت بیشتری دارد.

وی اظهار داشت: فهرست کارمندان رسمی و پیمانی توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی نهایی و در استان‌ها ارائه می‌شود، ضمن اینکه فهرست کارمندان قراردادی نیز، توسط معاونت برنامه‌ریزی استانداری نهایی و با توجه به تامین اعتبار سبد کالایی، سبد به شکل تعریف شده و بر اساس فهرست ارایه شده، به کارمندان دولت ارائه می‌شود.

به گفته رادمرد، اکنون هر دستگاهی که فهرست کارکنان خود را نهایی کرده باشد، می‌تواند با مراجعه به دستگاه مباشر نسبت به دریافت کالاهای مشمول این سبد اقدام کند.

پیش‌ از این خبرگزاری مهر از عدم توزیع سبد کالایی کارمندان دولت در ماه مبارک رمضان خبر داده بود.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها