يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۴۰۳۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
سازمان اسلامی دانشجویان ایران در بیانیه‌ای تاکید کرد، اینک که مسلمانان منطقه بر علیه سران دیکتاتور قیام کرده، رویای از نیل تا فرات رژیم‌صهیونیستی به گور ابدی رفته است و چه نزدیک است تحقق ندای «نصرمن الله و فتح القریب».

فارس، سازمان اسلامی دانشجویان ایران (سادا) در آستانه سالروز روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

«مسلمانان، روز قدس را روزی بزرگ بشمارند و در تمام کشورهای اسلامی تظاهرات برگزار و در مساجد این ندا را سر دهند. هنگامی که یک میلیارد مسلمان فریاد برآورد، اسراییل احساس عجز و ناتوانی خواهد کرد و ترس همه وجودش را فراخواهد گرفت». امام خمینی (ره)

حماسه روز قدس یادآور فریاد رعدآسای امام راحل (ره) است که همچون صاعقه بر سر سفاکان صهیونیست فرود آمده و پژواک آن در جهان به ویژه درکشورهای اسلامی طنین‌افکن شد و مسیر مبارزه بی‌امان مردم فلسطین را شتابنده و توفنده ساخت. سی سال‌ قبل‌ که‌ امام‌ راحل‌ (قدس‌ سره‌)، ‌این‌ روز را روز مبارزه‌ با غده‌ سرطانی‌ اسرائیل‌ قرار داد، هیچ‌ کارشناسی‌ نمی‌توانست‌ تصور کند که‌ آن‌ تصمیم‌ هوشیارانه‌، از سر صدق‌ و برای‌ خدا، این‌ تأثیر فراگیر و تعیین‌ کننده‌ را در جنگ‌ کفر و ایمان‌ و رویارویی‌ نابرابر مستضعفان‌ و مستکبران‌ داشته‌ باشد.

اینک‌ روز قدس‌ که‌ خوشبختانه‌ مورد قبول‌ و پذیرش‌ اکثریت‌ قریب‌ به‌ اتفاق‌ مسلمین‌ جهان‌ واقع‌ شده‌ به‌ نماد قدرت‌ و استقامت‌ اسلامی‌ و عاملی‌ برای‌ انسجام‌ و وحدت نظر مسلمانان‌ تبدیل‌ شده‌ است‌ و همه‌ ساله‌ تظاهرات‌ با شکوه‌ این‌ روز در اقصی‌ نقاط‌ عالم‌ لرزه‌ بر اندام‌ ستمکاران‌ متجاوز و حامیان‌ مستکبر آنان‌ می‌اندازد.

مردمی که بیش از نیم قرن در مصاف با دژخیمان پلید و ددمنشان غاصب، همچنان نستوه و استوار از خود مقاومت و پایمردی نشان داده‌اند و با انتخاب آگاهانه‌ شهادت‌طلبی و به قربانگاه فرستادن جگر گوشه‌هایشان از شرف و کرامت انسانی و ارزش‌های مقدس اسلامی‌شان جانانه دفاع نموده و از سرزمین میهنی خویش پاسداری و حفاظت می‌کنند.

قدس محور هویت و اتحاد همان امتی است که مستضعفان زمین را وارثان واقعی می‌داند و برای زورمداری و بی‌عدالتی عمری کوتاه قائل و ایمان دارد که نصرت و پیروزی از آن صالحان و هدایت یافتگان خواهد بود.

دراین روز بزرگ، قدرت خداوند درگام‌های استوار مردان و زنان مسلمان و دریای مواج و خروشان مسلمانان روزه‌دار نمود می‌یابد.

روز قدس، روز رژه سپاهیان اسلام در برابر چشمان حیرت‌زده‌ مستکبرین جهان، روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل نمادهای کفر و استکبار دوران معاصر و روز برائت از استکبار و اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژیم تروریست و اشغالگر قدس و حامی آن شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است که در توحش و درنده‌خویی روی هیتلرها و چنگیزها را سفید کرده‌اند.

اینک که به فضل الهی مسلمانان منطقه بر علیه سران ددمنش و دیکتاتور خویش قیام نموده و این جنایتکاران تاریخ را به پای میز محاکمه کشانده است، رویای از نیل تا فرات رژیم سفاک صهیونیستی به گور ابدی رفته است. و چه نزدیک است تحقق ندای امت اسلامی «نصر من‌ الله و فتح قریب»

تشکل‌های دانشجویی سازمان اسلامی دانشجویان ایران (سادا) نیز دوشادوش دیگر اقشار جامعه بویژه جنبش دانشجویی مسلمان ایران اسلامی، در آستانه روز جهانی قدس یکبار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر عزیز انقلاب اسلامی اعلام می‌دارد که با نهایت توان و تلاش خود، در جهت اهداف نهضت جهانی اسلام خواهند کوشید و به همین وسیله مردم عزیر ایران اسلامی را به حضور گسترده در راهپیمایی عظیم این یوم‌الله بزرگ فرا می‌خواند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها