يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۴۰۴۷
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
سرمربی تیم پیکان اظهار داشت: تحول را دوست دارم و در هر تیمی به دنبال کار نو هستم.

به گزارش خبرگزاری فارس، عبدالله ویسی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل نفت تهران در مورد تعطیلی لیگ و مصدومان تیمش گفت: از قبل می‌دانستیم قرار است مسابقات تعطیل شود به همین خاطر برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده بودیم. وظیفه همه ما و همه باشگاه‌های لیگ برتر کمک به تیم ملی است تا تیم ملی بتواند روز به روز پیشرفت کند و با انجام دیدارهای تدارکاتی به نتایج مثمرثمری برسد. در این مدت تعطیلی، ما تمرینات خوبی را انجام دادیم. با تیم نفت تهران باید بازی کنیم. نفت در آخرین بازی خود در آبادان یک نتیجه خوب و غیر منتظره را کسب کرد. آنها تیم بسیار باشخصیتی هستند و کادر فنی و مدیریت خوبی دارند. می‌خواهیم در بازی فردا 3 امتیاز را بگیریم و در جدول بالاتر بیاییم. تیم نفت هم برای پیروزی و حفظ جایگاهش به میدان می‌آید. ما در این بازی علی فرهنگ، علی سالارخانی، رضا طاهری و مصطفی عاقلی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

وی افزود: مطمئنا بازی زیبایی را از هر دو تیم می‌بینیم هر دو تیم برای پیروزی به میدان می‌آیند و هجومی بازی می‌کنند.

ویسی در مورد دیدار دوستانه نفت برابر استقلال عنوان کرد: فیلم آن مسابقه را آنالیزورهای ما بررسی کردند و آن را آنالیز کردند هرچند در آن دیدار استقلال، استقلال همیشگی نبود و چند بازیکن خود را در اختیار نداشت اما نفت بازی خوبی را انجام داد و توانست به پیروزی برسد.

ویسی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر این که تیمش نتایج پر نوسانی را کسب کرده و در دو بازی شکست نسبتا سنگینی را متحمل شده است، اظهار داشت: تازه 4 هفته از لیگ را پشت سر گذاشتیم و نمی‌توان گفت نتایج پر نوسانی را داشتیم. ما هفته قبل تازه اولین برد خود را کسب کردیم. ما تیمی هستیم که بسیار هجومی بازی می‌کنیم و شما می‌دانید وقتی یک تیم عملکرد هجومی ارائه می‌کند، در ساختار دفاعی دچار مشکل می‌شود. چون دفاع باز می‌شود و تا بخواهد شکل خود را پیدا کند، ممکن است گل بخورد ما در گل زده چهارمین تیم جدول هستیم اما در تعداد گل‌های خورده در مکان اول قرار داریم اگر بتوانیم این موضوع را درست کنیم مطمئنا بازی‌های بهتر و زیباتری را از پیکان می‌بینیم.

ویسی در پاسخ به این سؤال که صبا نتایج خوبی می‌گیرد و این آیا حاصل کار عملکرد او در سال گذشته است، عنوان کرد: من تحول را دوست دارم و به دنبال کار نو هستم. به دنبال این هستم که چیز جدیدی را ارائه کنم. شاید سال بعد هم من در پیکان نباشم حتی اگر هم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنم. خیلی خوشحال هستم که صبا دارد نتایج خوبی می‌گیرد. 80 درصد تیم سال قبل امسال نیز در صبا وجود دارد و خیلی خوشحال هستم صبا توانسته نتایج خوبی کسب کند.

سرمربی پیکان در مورد دیدار تدارکاتی تیم ملی برابر تونس گفت: محک خیلی خوبی برای تیم ملی بود. تیم ملی می‌توانست قوی‌تر عمل کند و من نمی‌دانم به علت خستگی یا مسئله دیگری بود که  به تساوی قانع شد. تیم ملی بهتر می‌شود. یک دیدار تدارکاتی برابر اردن داریم که امیدوارم روند تدارکاتی تیم ملی تکمیل شود تا در دیدار برابر لبنان بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم. شکل بازی اردن شباهت زیادی به لبنان دارد و با آن مسابقه می‌توانیم شناخت بیشتری نسبت به تیم لبنان پیدا کنیم.

ویسی در پاسخ به این سؤال که شایعه حضور نیکبخت واحدی در تیم پیکان شنیده می‌شود، عنوان کرد: چنین صحبتی صحت ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها