کد خبر: ۷۴۱۱۴
زمان انتشار: ۱۸:۳۵     ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
به گزارش «ندای انقلاب»، فعالیت رسانه ای تهمینه میلانی، کارگردان فمنیست سینمای ایران، پس از توهین وی در برنامه ی هفت به مردان جامعه ایران، به شکل محسوسی کاهش یافته است.

اما برخی اخبار منتشر شده به نقل از دوستان و همکاران وی حکایت از فعالیت میلانی برای ساخت داستانهایی دارد که محور اصلی آنها شکستن هنجاری های اجتماعی و اخلاقی و تشدید منازعات دوقطبی میان جنسیتی، در سطح جامعه است.

تهمینه میلانی که حرفه سینما را در کنار فعالیت اصلی‌اش معماری دنبال می‌کند، اخیرا بدنبال ساخت فیلمی با مضموم یکی از شش قصه مرتبط با ایدز و زنان معتاد است.

البته وی که تمایل زیادی به متفاوت نمایی در عرصه هنر دارد، پیشتر قصد داشت پروژه ای سینمایی با موضوع قصه دختران فراری‌ را که فیلم‌نامه آن به صورت کتابی با عنوان" هتل کالیفرنیا" به چاپ رسیده را عملیاتی کند که تا کنون از انجام آن باز مانده است.

تهمینه میلانی تاکنون بیش از ۱۲ فیلم سینمایی ساخته که مهمترین آنها عبارتند از "دیگه چه خبر"،" دو زن"، "کاکادو"، "نیمه پنهان"، "واکنش پنجم"، "تسویه حساب"، "زن زیادی"، "سوپر استار" و " یکی از ما دو نفر" که آخرین ساخته اوست را نام برد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها