أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۴۱۴۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۲۷ مرداد ۱۳۹۱
آیت‌الله امینی:
امام جمعه قم گفت: مردم ایران به توصیه امام خویش به طور کامل عمل کرده و این مسئله هرساله گسترده‌تر شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله ابراهیم امینی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس یکی از ابتکارات امام راحل بود و ایشان از همان سال اول پیروزی انقلاب فرمود وظیفه هر مسلمان است که آخرین جمعه رمضان را گرامی داشته و فریاد خود را علیه ظلم و استکبار و دفاع از مظلومان و رانده شدگان از فلسطین ابراز کند.

وی افزود: از آن موقع تا بحال مردم ایران به این توصیه امام خویش به طور کامل عمل کرده‌اند و این مسئله هر ساله گسترده‌تر شده است.

امام جمعه قم با بیان اینکه روز قدس اختصاص به ایران ندارد گفت: کشورهای دیگر از ایران تاسی جسته و روز قدس را گرامی می‌دارند.

وی خاطرنشان کرد: امام در این پیشنهاد خود اهداف بزرگی را در نظر داشت که مهمترین آنها تظاهرات علیه ظلم و ستم اسرائیل نسبت به مسلمانان آواره فلسطین بود زیرا تاکنون میلیون‌ها مسلمان در این کشور آواره شده‌اند و کشور غاصب صهیونیستی در قلب کشورهای اسلامی به وجود آمد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها