يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۴۳۰۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۲۸ مرداد ۱۳۹۱
رئيس رژيم اسرائيل ضمن منتفي دانستن حمله يک جانبه اين رژيم به تاسيسات انرژی هسته‌اي ايران گفت، تل آويو به کمک امريکا براي عمليات نظامي عليه تهران نياز خواهد داشت./ اکنون براي ما روشن است که نمي‌توانيم اين کار را به تنهايي انجام دهيم ..
رئيس رژيم اسرائيل ضمن منتفي دانستن حمله يک جانبه اين رژيم به تاسيسات انرژی هسته‌اي ايران گفت، تل آويو به کمک امريکا براي عمليات نظامي عليه تهران نياز خواهد داشت.


به گزارش سرویس بین الملل بی باک، شيمون پرز گفت: «اکنون براي ما روشن است که نمي‌توانيم اين کار را به تنهايي انجام دهيم ... آشکار و واضح است که ما بايد با همکاري امريکا پيش برويم.»

وي گفت، گفت‌وگوهايش با باراک اوباما، رئيس جمهور امريکا، اوباما را متقاعد کرده است که توقف برنامه انرژي هسته‌اي ايران، «جزو منافع امريکا» است.

رويترز نوشت: پرز همچنين درباره اقدامات اوباما براي جلوگيري از غني‌سازي اورانيوم توسط جمهوري اسلامي در خاک اين کشور، ابراز اطمينان کرد.

اين اظهارات در حالي بيان شده‌اند که رسانه‌هاي رژيم اسرائيل بنيامين نتانياهو، نخست وزير و ايهود باراک، وزير امور نظامي اين رژيم را به سوق دادن اسرائيل به حمله يک جانبه به ايران متهم مي‌کنند.

ساکنين فلسطين اشغالي نيز پيشتر با برگزاري تظاهرات ضد جنگ در تل آويو واکنش خود را به اين لفاظي‌ها ابراز داشته‌اند.

کشور ايران به دليل برنامه انرژي هسته‌اي خود هدف تحريم‌هاي متعددي قرار گرفته است. واشنگتن، تل آويو و بعضي از متحدان آن‌ها ادعا مي‌کنند که اين برنامه ممکن است داراي بعد نظامي باشد.

ايران ضمن رد اين اتهامات، مي‌گويد، به عنوان يکي از امضاکنندگان پيمان منع گسترس سلاح‌هاي اتمي و عضوي از آژانس بين‌المللي انرژي هسته‌اي حق غني‌سازي اورانيوم را براي مقاصد صلح‌آميز دارد.

تهران همچنين گفته است هرگونه حمله به خاک اين کشور با پاسخي کوبنده روبرو خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها