أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۴۳۵۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۲۸ مرداد ۱۳۹۱
یکی از دستیاران مارادونا با جعل امضای او، بیزنس جدیدی برای خود دست و پا کرده
Mancuso-Maradona
Mancuso y Maradona, en los buenos tiempos

سایت گل- دیگو آرماندو مارادونا، سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین و باشگاه الوصل امارات این روزها با دردسر تازه ای مواجه شده که مربوط به جعل امضای او توسط دستیار سابقش است.

ماجرا از این قرار است که دن دیگو در حال آماده سازی مدارک لازم برای شکایت از دو کمپانی چینی به نام های «سینا» و «9 لیمیتد» بود؛ چرا که از نظر مارادونا این دو کمپانی بدون اجازه او، از تصویر و نام او برای بازی کامپیوتری « هات بلادد ساکر» استفاده کرده بودند ولی حالا مقامات این دو شرکت اعلام کرده اند که برای این کار امضای رسمی مارادونا را داشته اند ؛ و مارادونا اعلام کرده و که هیچ وقت چنین قراردادی را امضا نکرده است.


رسانه های چینی در گزارشهایشان به این نکته اشاره کرده اند که سران کمپانی «9 لیمیتد» نامه عذرخواهی برای مارادونا ارسال کرده و اعلام کردند که این قرارداد از سوی یک ایجنت چینی به نام لو ویپینگ ارائه شده و این ایجنت چینی هم اعلام کرده که مارادونا این قرارداد را به امضا رسانده.

البته طبق گزارش منتشره در مینوتو1، مارادونا معتقد است که یک نامه کافی نیستد و از مسئولان این کمپانی درخواست غرامتی 20 میلیون یوانی کرده است. آن هم به دلیل استفاده از حق تصویر او

شنیده می شود که مقصر این ماجرا، آلخاندرو مانکوسو، دوست و دستیار مارادونا در جام جهانی 2010 است. او همان نماینده ای بوده که قرارداد با سران کمپانی های چینی به امضا رسانده.

ایجنت چینی هم اعلام کرده که قرارداد را به صورت دستی به منزل مانکوسو برده و او این قرارداد را با امضایی که گفته بود امضای مارادووناست و حالا مشخص شده که امضای جعلی بوده به این ایجنت چینی بازگردانده.

این درحالی است که مارادونا این روزها بیکار است و از ماه جولای که از سمت مربیگری الوصل امارات برکنار شده، هنوز نتوانسته برای خودش تیمی بیابد و تمایل زیادی برای مربیگری در چین دارد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها